/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Til troldenesdhb
Fra : paperboy
Vist : 536 gange
200 point
Dato : 08-01-07 00:05

Hej Troldenesdhb

Med et tips som dit http://www.kandu.dk/tip15349.aspx er jeg bare så glad for at kigge forbi kandu engang imellem, for ellers ville jeg ikke have været opmærksom på det gratis tilbud hos TDC.
Så et tips som dit, er guld værd for mig og mange andre ( vil jeg tro)
Finder det dog besyndelig at TDC ikke reklamer lidt mere åbent om den opgradering, men lækkert du gider have ulejlighed med at tippe herinde om det

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-01-07 01:49

Vil lige smide en kommentar - ikke en regning
TAKKER og håber du har begge ???

Brugte dit tip, men troede ikke jeg havde brug for det.
Men GRATIS er gratis_______

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 11-01-07 00:38

Ikke for at blande mig ret meget "paperboy", dine point til "troldenesdhb" er ok.

Men muligvis tager jeg fejl, men så vidt jeg er orienteret fremgår sådanne tilbud altid på TDC's side, og hvis man samtidigt er tilmeldt deres nyhedsbreve får man også informationen.

Jeg møder ofte en del personer, som benytter TDC og de har løbend fortalt mig om gratis hastigheds opdateringer. Og det er umiddelbart ikke så mærkeligt, at TDC tilretter deres priser i stil med Cybercity og andre udbydere ( de skal trods alt være konkurrence dygtige ).

Men at de måske laver de store annonce kampagner er forståelig, det er sjældent ar folk skifter selskab for at spare mindre beløb.

Hvis man benytter TDC som intenet udbyder er det altid en god ide, at kigge regelmæssigt på deres side eller logge på deres Web-mail. TDC har et acceptabelt Spam filter som for mit vedkommende finder ca. 95 % af mine spam mail's, men de fylder selvfølgelig op i den max. størrelse på 10 Mb.
Og i enkelte tilfulde fanger den også nyhedsbreve fra ok firmaer - en dag var der på den måde ca. 5 Mb i Spam filter, hvoraf de 2.5 Mb desværre var blokkeret ved en fejl.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 11-01-07 18:41

Jeg er ikke tilmeldt nogen nyhedbreve, så derfor vidste jeg intet om den opgradering.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 15-01-07 15:46

De går vist til spilde de point

Annuller spørgsmålet
Fra : paperboy

Dato : 30-01-07 19:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål