/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lyd pludseligt formindsket
Fra : evigsommer
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 07-01-07 01:38

Hej!

Lige pludselig da jeg var på nettet i går, blev lyden i min WMP 11 pludseligt temmeligt meget lavere. Lydstyrken i mine højttalere har jeg sat på 100 %, og WMP 11 ligeledes på 100 %. Alligevel er lyden blot almindelig nu og svært at høre, når pc'en kører. Dødirriterende. Har kørt AVG Free (ingen virus). Hvad er der galt? Savner meget en ordentlig lyd.

Kærligst

Evigsommer

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-01-07 01:47

Prøv at skrue op på lydkortet. Det kan godt finde på at ændre sig.

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 07-01-07 01:53

Hej igen!

Alt er sat på høj. Har været inde i Kontrolpanel>Lyde og lydeffekter, og sat skyderen på HØJ. Men lyden er stadig markant lavere end for et par dage siden. Har prøvet Win AMP. Det er det samme.

Evigsommer

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-01-07 02:08

Prøv lige at højreklikke på denne computer -> egenskaber -> hardware -> enhedshåndtering. Er der nogle gule udråbstegn ?

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 07-01-07 02:12

Nope, der er ingen gule udråbstegn. Alt virker "fint".

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-01-07 02:19

Hmm, så ville jeg tjekke de ydre "omstændgheder", som f,eks ledningen til højttalerne.

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 07-01-07 02:23

De er i skærmen. Og er tjekket. Af en eller anden grund forsvandt også min systemgendannelsesmulighed den 5. Et eller andet er gået galt da.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 07-01-07 02:26

Det med systemgendannelsen kan være tegn på virus eller spyware. Hvis du vil have et tjek for det, så følg denne vejledning http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 07-01-07 08:29

Citat
De er i skærmen. Og er tjekket. Af en eller anden grund forsvandt også min systemgendannelsesmulighed den 5. Et eller andet er gået galt da.

Og du har nok ingen potmeter som du kan skrue lyden op med på din skærm, men måske en menu knap på selve skærmen så du kan regulerer lyden der. Så tryk på menu knappen og der kommer sikkert noget op du kan bruge.

dr.dem

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 07-01-07 10:11

Undskyld , evigsommer, hvis jeg spørger lidt dumt, virker tastatutknapperne Fn og pil op ikke?

Mvh
maxhankat

Godkendelse af svar
Fra : evigsommer

Dato : 08-01-07 21:36

Hej!

Af en eller anden grund er lyden nu tilbage. Det er sindssygt. Men tak for indsatsen.

Evigsommer