/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
spritny Lexmark X 1270
Fra : scarlets
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 06-01-07 17:39

printer flot, men vil ikke kopiere og scanne.
Min pc vil ikke afinstallere en gammel Lexmark 1100. Den påstår den er i færd med noget, me nden er skrottet.
Kan det være det ?
Hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-07 18:10

Den nye skal være STANDARD printer

Det er sikkert fordi den gamle står som standard

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 18:48

Hæjreklik den nye printer inde i Printer og Fax enheder og vælg den som standard printer.

Dobbeltklik din gamle printer og vælg Printer - Annuller alle Dokumenter. Der er sikkert en udskrivning der aldrig er blevet færdig.

Efterfølgende kan du gå ind i

Start - Kør - Skric msconfig - vælg sidste Faneblad Start - Fjern fluebenet ud for noget lignende LXEXXEX bla bla (det er din printer der starter op sammen med Windows) Vær sikker på at det er din gamle printer der bliver stoppet.

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 06-01-07 19:40

Der er ikke noget flue-ben, men nu har jeg da fået fjernet de skumle dokumenter og vist også den gamle printer.
Der er to med noget lx. men uden ben i ??
Hvad gør jeg så nu ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 19:45

Hvis bare ikke der er hakket af i dem gør det ikke noget at de er hakket af.

Nu skulle der så ikke været noget problem i at slette den gamle printer hvis det er det du ønsker

Hel og lykke

Fijala

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 06-01-07 20:14

Den gamle prinet er væk, me n nu kan jeg ikke få installeret den nye
Jeg har windows xp
Jeg kan ikke forstå det ???

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 06-01-07 20:18

Når ejg går ind for at scanne ,er den skide lexmark 11oo stadig på !

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-07 00:33

Gå ind i kontrolpanel og tilføj fjern programmer og fjern så alle printere. Genstart og installer den du vil ruge på ny

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 07-01-07 13:19

1000 Tak for svaret Fijala. Det var en sej kamp og jeg måtte installere den som priner og scanner seperat. Du er en engel !
:) :) :)

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 07-01-07 13:20

Satte x v mange stjernere men jeg kan ikek se, du fik dem ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-01-07 17:18

Takker for point.

Pyt med point og stjerner, det det drejer sig om er at din printer virker igen.