/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dårlig lyd
Fra : dims
Vist : 483 gange
300 point
Dato : 06-01-07 08:09

Min bærbare computer afspiller ikke musik ordentligt.

Dette er ikke kun i windows media player, men også når jeg spiller spil. Så det er sikkert at det ikke er windows media player der er noget galt med.

Musikken/lyden afspilles forvrænget, langsommere og skratter.

har i nogle forslag til, hvad der kan være galt?

Hilsen dims

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 08:48

Måske der er noget gået noget galt med driveren til lydkortet. Prøv at fjern den og installer på ny. Den er på den driver cd der fulgte med pcen da du købte den

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-01-07 11:29

Gå ned og dobbelklik på højtaleren (ved uret)
Nu får du et "batteri" u kan stille på.
Eks kig på om WAVE er lukket ned.

Du kan også lige kigge Her:
H-klik på denne computer > vælg egenskaber > hardware > enhedshåndtering > hvad er der ud for enheder til lyd

og er der nogen gule advarsler.

Kommentar
Fra : dims

Dato : 07-01-07 21:27

Har prøvet at geninstalerer drivern. Der er ingen gule advarsler og Wave er slået til

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-01-07 04:39

Den har måske bare et dårligt lydkort.
Det kan også være at processoren har for travlt med andre opgaver. Det kan være noget, som kører i baggrunden. Eventuelt noget snavs du ikke kender til.

Annuller spørgsmålet
Fra : dims

Dato : 26-01-07 15:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål