/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
microsoft internet explorer 7
Fra : trimare46
Vist : 756 gange
500 point
Dato : 03-01-07 20:44

jeg har lige hentet internet explorer 7, og hold da kæft hvor er min pc blevet langsom. er det mig der gør noget forkert, eller er det bare sådan. hvis det skal være sådan, så fortæl mig hvordan jeg kommer af med lortet igen, eller fortæl mig, hvad jeg kan gøre for at få hastigheden tilbage.
har prøvet at slå avast antivirus fra, men det hjalp ikke en skid.
er der et sted hvor man kan slå div. filtre fra.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 03-01-07 22:00

gå op i tilføj fjern programmer og fjern Explorer 7 så kommer den Explorer du havde inden du instalerede Explorer7 op igen

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 03-01-07 22:07

egentlig vil jeg helst beholde den, for der er rigtig mange gode funktioner i den, men det skal køre væsentlig hurtigere. er der ikke noget man kan stille om på, så den bliver hurtigere. jeg har en ide om, at den checker for alt for meget og at det er det der gør den så langsom.
det er ligesom da jeg havde norton antivirus. det var også meget langsomt.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-01-07 22:12

Har selv haft den, og kunne heller ikke lide den, så den røg ud til højre.
Syntes ikke den har så mange fordele, som gør den bedre en IE 6.
Men langsom var den.

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 03-01-07 23:05

sådan er den lorte explorer

Kommentar
Fra : Random

Dato : 03-01-07 23:10

Hey
Jeg kan nu ikke nikke genkendende til jeres problemer med IE7..
Hvor meget RAM har I..? CPU? Internetforbindelse..?

Ikke den store forskel ellers på IE6 og IE7.. lidt mere plads til at vise websiden på.. mere sikkerhed.. rss feeds, bedre udskrivning og så.. tab-browsing. Som vel er cool nok, når man vender sig til det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-07 23:54

Jeg har i et år kørt med Internet Explorer 7 Beta 1, Beta 2, Beta 3, RC (Release Candidate) og nu : IE7 final (...engelsk version. Der er vist stadig lidt kludder med den danske).

Jeg benytter også: Opera ver. 9.10, Netscape Ver. 8.1.2 og Mozilla Firefox Ver. 2.0.0.1 ..altsammen kørende samtidig og uden hastighedsforringelse (..Windows XP PRO på en Fujitsu/Siemens 733Mhz, 512Mb. RAM )

Mon ikke du i fejlsikret tilstand (..tryk F8 ved opstart inden XP starter) skulle rydde lidt op?

Start->Programmer->Tilbehør->Systemværktøjer->Diskoprydning (..sæt flueben ved alle punkter).

Start->Programmer->Tilbehør->Systemværktøjer->Diskfragmentering.

Genstart.

Hent og installér TweakNow RegCleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

(..brug den gratis standard version: http://www.download.com/TweakNow-RegCleaner-Standard/3000-2094_4-10616938.html )

Når du har startet programmet:

1.) Vælg Scan.
2.) Ved "Scan complete" klikker du: 'view detals' ud for: Safe to delete.
3.) I vinduet vælger du i øverste menu: Delete.
4.) Luk/Afslut programmet.
5.) Genstart.

Du sku' nu ha' fået en smule mere fart over feltet

</MOLOKYLE>