/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til månedens vinder
Fra : Camillasmoster
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 02-01-07 20:31

med de 500 dask, ferik

Hanne

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 02-01-07 20:44

[U]Så gi`r han nok en lille en[/U]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 21:00

ouch - den havde jeg overset

også tillykke herfra

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-07 21:59

Også et tillykke herfra
Jeg mener bare at kunne huske at de 500 kr havde Molo sat sig på.Han fik da på forskud hos sin købmanden.

IPM

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-07 22:15

herfra ønskes også TILLYKKE med præmien, rart at få lige efter julegave indkøbene
Og gå så ind og skriv i mit spørgsmål: http://www.kandu.dk/spg98484.aspx jeg vil gerne have indlæg fra så mange som mulig

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-07 22:36

Hejsa
Ja Stort tillykke med udtrækningen...

Jeg blev udtrukket den 1-12-06 og har intet hørt fra Kandu... men der er jo længe til sommer ferien...

Samtidig godt nytår til alle på Kandu
vh Benjamin Hansen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-01-07 22:43

Ferik

Jeg havde helt glemt den præmie................det var sjovere med dimser.
Tænk alle dem vi kunne gå rundt til og spise vafler.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-01-07 23:46

Johh, e.c., men nu kan de selv købe sig en cd-presser....øh et vaffeljern.

Så vi kommer da bare alligevel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-01-07 01:49

Månedens præmie er i restordre hos deres grossist....... som sædvanlig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-07 05:47

Jeg har også altid en masse af den slags i restordre og grossisten slår beklagende ud med armene, hver gang jeg spør' om, hvornår jeg får dem...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-01-07 06:03

Har du ikke en printer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-07 09:17

Ferik ...din

..som IPM skrev, havde jeg stillet min købmand gevindsten i udsigt, men vi klarede det i mindelighed ved med håndslag og et pennestrøg, at overfører manko'en til Ferik' s regning

Ferik: Du kan nu betragte dig som debitor hos den pakistanske mafia

Tillykke med det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-01-07 09:21

Også et tillykke fra mig,jeg kunne godt bruge en plovmand til en ny bovlerhat.

Manse9933 jeg er træt af min gammle hat.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-07 12:14

Og en god scanner...

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-03-07 01:05

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Så får du her lidt trøst, for ferik vil åbenbart ikke melde sig - han er nok ude at bruge 500 dask på forhånd

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-03-07 07:30

Hejsa
Den 26/2 kom de 500 dask fra Kandu.
Men jeg havde også både ringet og skrevet uden at få kontakt/svar fra teamet...

mvh Benjamin