/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmål & tips
Fra : Justmyself
Vist : 468 gange
145 point
Dato : 02-01-07 12:29

hvordan sletter man spørgsmål og tips?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 12:34

det kan du ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-07 12:39

Du kan ikke slettet et tip, men du kan annullere et spørgsmål. Hvis ingen har svaret i spørgsmålet får du dine point retur. Hvis en eller flere har svaret får du 5 point retur (ledige point)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 12:42
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 14:17

hverken tips eller spørgsmål kan slettes

en annullering af et spørgsmål der er skrevet i fjerner det ikke - det kan stadig ses af både dig og andre ved at kigge i din profil - du mister derved de point du har lagt og får KUN 5 point retur.

et lille måske er at skrive til kandu teamet og bede dem fjerne - men jeg tror kun det gøres hvis grunden er uhyre stor - hvis de i det hele taget vil tage det op.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-01-07 17:36

At annulere et spørgsmål, p.g.a. manglende brugbart svar, især hvis der ikke gives en passende tid for at kunne reagere; er en unode som ikke er velset, og vil da også fremgå i din profil, hvor mange der er annuleret.
Husk at du aldrig ved hvem der ser ind på din profil, for at finde ud af hvor seriøs du er som KANDU'er !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 17:39

sikke en omgang vrøvl severino - eller bliver du muggen når du ikke når et spørgsmål ???

det er for filan da op til bruger selv - og tjaheee - blacklistfunktionen er jo så til at tilfredsstille dem der ikke kan leve med det

Accepteret svar
Fra : lal2217

Modtaget 145 point
Dato : 02-01-07 17:45

du kan ikke slette spørgsmål og tips

Kommentar
Fra : lal2217

Dato : 02-01-07 17:45

du kan ikke slette spørgsmål og tips

Kommentar
Fra : lal2217

Dato : 02-01-07 17:46

men du kan anullere spørgsmål.

Kommentar
Fra : lal2217

Dato : 02-01-07 17:47

ups. den ene blev sendt to gange

Godkendelse af svar
Fra : Justmyself

Dato : 02-01-07 17:49

Tak for svaret lal2217.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-07 17:50

Citat
severino

Dato : 02-01-07 17:36

--------------------------------------------------------------------------------
At annulere et spørgsmål, p.g.a. manglende brugbart svar, især hvis der ikke gives en passende tid for at kunne reagere; er en unode som ikke er velset, og vil da også fremgå i din profil, hvor mange der er annuleret.
Husk at du aldrig ved hvem der ser ind på din profil, for at finde ud af hvor seriøs du er som KANDU'er !

Citat
er en unode som ikke er velset

Det må så være din mening.