/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Preview af billeder virk. ikke
Fra : PoChris
Vist : 433 gange
150 point
Dato : 01-01-07 18:15

Jeg har et lille problem med at se billeder i Windows Explorer. Tidligere kom der en lille tommelfingerudgave af hvert billede i venstre halvdel af skærmen. Nu sker der ingenting overhovedet. Jeg har prøvet forskellige ting, bl.a. at installere et program, der skulle overskrive de forkerte indstillinger og rette problemet, men ingenting har virket.
Jeg er klar over, at det måske er ét af de billedbehandlingsprogrammer, jeg har installeret, der er årsagen til miséren, men jeg har ikke lyst til at af- og geninstallere dem, og desuden har jeg læst, at problemet sandsynligvis stadig vil bestå alligevel.
Mit styresystem er Windows 2000 Professional.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-01-07 19:08

Prøv > højreklik på dit billede > åbn med > vælg program > nu kan du måske vælge det program du plejer at bruge
evt. sæt hak i "brug altid............."

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-07 21:21

vil du se i internet explorer vælger du højreklik - åbn med - internet explorer

Kommentar
Fra : PoChris

Dato : 02-01-07 00:08

Problemet er ikke at se billederne i Internet Explorer eller andre programmer. Det er heller ikke, at åbne billedfilerne med et bestemt program. Problemet består i, at jeg ikke har mulighed for at se previews af de enkelte billeder i Windows Explorer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 10:39

aws hvor meget kan man læse fejl

nu husker jeg ikke helt win2000 - men prøv lige at gå i vis og derpå marker vis som website