/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Stavekontrol i flere sprog
Fra : leob
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 31-12-06 11:42

Det er fint, Severino, men ....
Jeg kører Office 2003 og i starten af installationen bedes om at køre Office 2000 først.
Hvad så ????
leob

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-12-06 12:10

- skulle du ike ha' fortsat i en anden tråd? - men godt Nytår alligevel...

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-12-06 12:29

Leob, jeg tillader mig at hænge mig på din tråd, fordi jeg via det link, Severino opgav, forsøgte at downloade 2 af filerne til de omtalte programmer, og jeg fik også kun mulighed for at hente til Office 2000 - men jeg hentede dem alligevel og fik godt nok Zipfiler til tysk og engelsk, og da jeg åbnede en af dem, vistes dette : "Welcom to Proofing tool" . Dér skulle man opgive de 25 cifre til CD key - ! længere kunne jeg ikke komme.

Mon Severino kunne forklare sig nærmere - om der f.eks. er en anden måde, man kan hente de
pågældende filer til de omtalte stavekontroller (engelsk og tysk) da jeg er meget interesseret i disse stavekontroller.

Mvh og godt nytår
maxhankat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-06 12:59
Kommentar
Fra : leob

Dato : 31-12-06 14:35

til maxhankat
Du kører formentlig office 2000 siden du kom så langt. Severino gav en CD key som skulle kunne bruges.
til Stouenberg
man kan ikke fortsætte udover de første 5 i et tip, så derfor ...
leob

Kommentar
Fra : leob

Dato : 31-12-06 14:36

til maxhankat
Du kører formentlig office 2000 siden du kom så langt. Severino gav en CD key som skulle kunne bruges.
til Stouenberg
man kan ikke fortsætte udover de første 5 i et tip, så derfor ...
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-06 14:41

leob - i 2003 ligger dansk og engelsk som standard jo - det er bare at bruge cd´en - i hvertfald min erfaring

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-12-06 15:36

leob du skriver flg.:

Citat
Severino gav en CD key som skulle kunne bruges.

Hvordan så den ud? og hvor var den?

Tak eller for svaret til mig - og undskyld leob at jeg nasser på din tråd, men det drejer sig jo om samme emne.

Mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-06 15:48

maxhankat du der chatnoir - du er godt klar over det er smæk ulovligt med fildeling ikke ????

godt nytår

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-12-06 16:13

mirit - gamle ven!
Godt at du kan sætte projektør på mit nærtstående moralske forfald.

Men jeg anede faktisk ikke, at jeg var i færd med at komme i uføre, jeg er jo så himmelråbende naiv.
Gudskelov har hele denne historie nu taget en anden drejning, hvilket skyldes,
at jeg kæmpetorsk jo er kommet i tanke om, at jeg kan hente stavekontrollen på andre sprog på min egen Office 2000 - when ever I need it - og det er jo nemt at putte skiven i.
Så begyndelsen til mit moralske forfald blev stoppet på årets sidste dag, og jeg kan gå udskyldsren ind i det nye år.

Godt nytår til dig mirit og alle andre i denne moralens højborg.

Kan I så passe på alle sammen!
Tak for alt i det gamle år!

Mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : leob

Dato : 31-12-06 16:50

undskyld til maxhankat
Jeg fandt det i en installationsfile under Frenchzip. Den følger her:
1. Create a new folder on your HDD and name it as you please
(e.g.xyz).
2. Extract French2000.zip files to this folder. Make sure that "Use
folder names" option is checked. This will create subfolder "Pfiles"
within "xyz".
3. Close Winzip and go to the "xyz" folder.
4. Run (double-click) Proofkit installer package and follow the
instructions. If you do not know CD key of your MS Office 2000 CD
use this one: DT3FT-BFH4M-GYYH8-PG9C3-8K2FJ

5. In the list of the languages find "Microsoft Office (French)"and
click on it's icon. Select "Run all from My Computer".
Click "Install now".
6. Whenever you are prompted about missing .lex and .dic files during
the inastallation, simply click on "Ignor" button.
7. After the installation is finished you can safely delete new folder.
8. Once in Word select "French" language in Tools/Language/
Set Language.

Good luck

Milan Popovic
zjzmpop@yahoo.com

... og til miritdk
jeg ved godt, at engelsk og tysk ligger i alle danske udgaver af offce, men når jeg nu har brug for fransk stavekontrol og dictionary hjælper det ligesom ikke

Godt nytår til alle
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-06 17:12

ok leob - der er noget jeg så ikke har set

og til dig maxhankat <----------- altså det navn ........... sender en tanke til et sted mellem 23:59 og 00:01 til dig - mest for at holde dig fra det moralske forfald

hav et godt nytår begge to

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-12-06 20:38

Tak leob, det var vældig pænt af dig, at følge op på emnet. Det hjæloer jo en del på installationen.
Men nu har mirit advaret mig om, at handlingen ikke er så så så .....moralsk i orden, sååååå.
Nå, men godt nytår i alle tilfælde.

Og til mirit vil jeg lige sige, at jeg da vil tænke på dig i nøjagtig det samme tidsrum.

Mvh
maxhunkat - er det bedre?