/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Mediaplayer 11 fryser.
Fra : molokyle
Vist : 721 gange
360 point
Dato : 31-12-06 07:35

Når jeg afspiller *.wmv filer i loop/gentagelse vha. Mediaplayer 11 fryser den fast efter første gennemspilning med beskeden:

Programmet svarer ikke.

Dette sker kun hvis jeg ændre på lysstyrke, kontrast eller andet. Det sker ikke hvis jeg blot lader filen afspille med de oprindelige Mediaplayer indstillinger.

Problemet eksisterer ikke for *.mpeg, *.mp3 eller *.avi filer.

Jeg bruger divX codec Version 6.2.5 fra http://divx.com

..er der evt. noget i opsætningen (menuen: Indstillinger...) eller i config.exe jeg skal være opmærksom på i denne forbindelse?

Ps. Det skal bemærkes at alt vedr. internetforbindelse er slået fra og at jeg har spærret for netadgang til Mediaplayer i min Firewall (ZoneAlarm). Dette da jeg kun afspiller videofiler med Mediplayer offline.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-01-07 20:01

Prøv denne pakke.
Og lad være med at krydse ?? de første flueben af,
ellers får du en 3 die player - funktion ---- spiller
http://www.free-codecs.com/download/Avid_Quicktime_Codecs.htm

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 360 point
Dato : 02-01-07 20:45

Eller¨s har du fået en ''BAD'' udgave af MP 11
Ellers virker den, eller's optimalt GODT.
ØHhhh
men kom tilbage til en 9*er, som skal opdateres - rulles back - Hæ -? program.

http://www.divx.com/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-01-07 20:48

Echo / eller bare nu igen.
Har du installeret en Div-x play'er, eller bare codex.
Så H/ vidt jeg lige ved, skal du have playeren med, før du kan afspille filmen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-07 09:42

Disken -> Jeg kan godt afspille *.wmv klip.

Problemet er, at hvis jeg ændre noget 'videoindstillinger' i Mediaplayer medens *.wmv klippet kører, så 'dør' Mediaplayer idet klippet når til slutningen af klippet og jeg må afslutte Mediaplayer vha. Windows jobliste (hvis jeg ser klippet i fuldskærm).

..og hvad skal jeg med Avid's Quicktime codecs? Til Quicktime klip bruger jeg ...Quicktime!
Præcis som jeg bruger RealPlayer til *.rm og *.ram klip. Alle andre film formater bruger jeg Mediaplayer til. Musik afspilles i WinAmp.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 03-01-07 18:20

har selv været ude for det og det er sommetider barer filen der ikke er ok eller der mangler opdateringer til den du kan hente de nyre opdateringer hos windows update

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-07 20:02

thecool-boy -> Det er ALLE *.wmv filer !

..og de fejler heller ikke noget i andre afspillere; f.eks. : VLC » - > http://www.videolan.org/

Jeg er fuldt opdateret mht. Mediaplayer mv.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-07 12:06

Tak for svaret disken.

Det var nok en 'BAD' som du skrev

Jeg fjernede den, rensede registreringsdatabasen, installerede MP11 igen, samt december opdateringerne til den.

Nu virker skidtet igen efter hensigten

</MOLOKYLE>