/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig overnatning i London
Fra : loef
Vist : 517 gange
200 point
Dato : 30-12-06 20:50

Min mand og jeg samt et vennepar skal for første gang besøge London til sommer.
Vi har booket fly i perioden 6/6-11/6 2007 og mangler nu et sted at overnatte.

Vi lægger vægt på at det er meget centralt - eftersom vi íkke har været der før, har vi lidt svært ved at vudere, hvor det er....Er det Oxford Street, Notting Hill, City Centre eller et helt fjerde sted?
Vi vil gerne shoppe, evt. se en fodboldkamp eller i teatret og også gerne være lidt kulturelle
Vi vil gerne bo hvor der sker noget - evt. med en pub i nærheden, men ellers sætter vi ikke de store krav - det skal bare være pænt og rent og med dobbeltværelser med eget badeværelse.

Er der nogen herinde som kan hjælpe os med tips til gode overnatningssteder (ikke for dyre - vi vil hellere bruge pengene på shopping ;.) og evt. også hvad man bare SKAL se når man besøger byen?

Tips til gode resteuranter/pubber og lign. modtages også med kyshånd.....

Hilsen Mette

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 30-12-06 21:58

Picadilly circus er nok nærmest "midtby" og indenfor gå afstand både til wax museum, theatres og din Oxford street. Der ligger et rimligt billigt hotel, ka selvfølgelig ik lige huske navnet, men ta en runde enten på stedet eller på google først. Du ska nok ikke regne med en butler der servere morgenmad, men du har en seng at sove i og der er da også et TV. De rigtige sjove gader ligger lige bagved, og du bor somsagt centralt lige overfor metreoèn.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-06 23:40

Her er der gode muligheder for at en billig overnatning med værelse og bad.

http://www.dtf-travel.dk/Default.aspx?LanguageCode=da&SiteId=56&csref=Search_hoteller_dk&Encrypted=0sr4HmuCdT4GiOs15ziwsQfIr03rPiEkt7EAPrwkuaA%3d

Et must er voksmuseet. Når i er der er det en god ide at tage en bus seightseeing, bussen er ved picadelly station og kommer alle de kendte steder i London.Udover Uxfordsteeet er Soho og Bondstreet også et besøg værd. Hydepark om søndagen hvor det kan være spændende at se speakers corner.