/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg store IDIOT - recovery
Fra : jkrjk2
Vist : 741 gange
300 point
Dato : 28-12-06 13:03

Jeg troede at jeg valgte systemgendannelse, fordi jeg åbenbart har fået lavet kuk i min stationære, så lyden var væk.
Pyt, jeg kunne bare køre systemgendannelse og vælge et punkt e par dage tilbage i tiden.
Isteet kørte jeg recovery.

Jeg kan nu ikke finde gendannelsespunkter.

Det er noget lo.. fordi mine mails er væk og dermed også mine adgangskoder til f.eks. norton.

Kan jeg finde mine gamle mails et eller andet sted?
Da jeg skiftede pcér i februar, flyttede jeg dem med over og de er der heldigvis stadig.
Kan jeg finde mine ind-mails fra februar til nu?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-06 13:11

Citat
Jeg store IDIOT

Hvordan kan man tage fejl af det.......

Det kommer jo lidt an på HVAD det er for en recovery du har kørt.....

Hvis det er en genetablering til scrats er der ikke meget at gøre.....

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-12-06 13:16

du siger du ikke kan finde gendannelse punkter tilbage i tiden,få du ikke muligheden for " at fortryde sidste gandannelse punkt" og vende tilbage til det den var før,når du køre systemgandannelse.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 28-12-06 13:39

Jeg har alle programmer, alle dokumenter, men ikke mails i IE.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-12-06 13:56

Prøv om du kan hente noget data tilbage med dette program.
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-06 14:01

Citat
Isteet kørte jeg recovery.
Citat
Jeg har alle programmer, alle dokumenter, men ikke mails i IE.

jamen det er jo egentlig klart - du har kørt recovery og dermed er alt slettet - recovery gendanner alt incl IE hvor OE hører under - derfor har du helller ingen gendannelsespunkter.

Du skulle have taget backup af for eks dine mails FØR du kørete den recovery

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-12-06 14:03

Ligger dine dokumenter på en anden partition end C:
H-klik på dokumenter > egenskaber > nu kan du se hvor dine dokumenter ligger.
Men IE lægger dem vist på C: som jo er væk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-06 14:04

Citat
Det er noget lo.. fordi mine mails er væk og dermed også mine adgangskoder til f.eks. norton.

Da jeg skiftede pcér i februar, flyttede jeg dem med over og de er der heldigvis stadig.
Kan jeg finde mine ind-mails fra februar til nu?

kan du da blive enig med dig selv ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-06 14:22

nå hvis du har husket at gemme dem kan de ligge i D\:Documents and Settings\ejer(dig)\email -men i så fald er du uhyrlig heldig

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 28-12-06 22:42

Jeg har alle mine mails ser det ud til. De ligger som dbx-filer. Hvordan får jeg dem tilbage i OE 6.0

Lige nu ligger f.eks.den gamle indbakke fra februar(og den der vises på OE lige nu) på:
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Local Settings\Application Data\Identities\{mange tal og bogstaver}\Microsoft\Outlook Express (størrelse 8mb)

Dette er den indbakke, som er opdateret 1 time før recovery:
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Local Settings\Application Data\Identities\{nogle andre tal og bogstaver}\Microsoft\Outlook Express (størrelse 132 mb)

Skal jeg så "bare" lægge min nyeste indbakke ind i det bibliotek, hvor den gamle ligger?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-06 23:56

Du har stadig ikke svaret på HVAD det er for en recovery du har lavet....

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 29-12-06 00:11

Citat
Du har stadig ikke svaret på HVAD det er for en recovery du har lavet....

aner det ikke, den kan vælges under opstart af maskinen og hører til, som en slags HP-produkt. Og jeg har ikke lyst til at køre den en gang til, for jeg er ved at få "tingene" op at køre igen.

Jeg har prøvet at lægge nogle af de nyeste post-mapper ind i OE-biblioteket, men det virker tilsyneladende ikke.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 300 point
Dato : 29-12-06 09:50

du skal IMPORTERE din maills ind i Outlook Express igen så vil du få dem igen, når nu du har fundet dem alligevel.

Filer - Importer - Meddelser - osv

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-12-06 09:52

Filer- Importer - Meddelser - Misrosoft Outlook Express 6 - Sæt hak i Importer post fra en OE 6 lagringsmappe - Find frem til mappen de ligger i.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-12-06 23:25

Hopper fra her__TAK.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-06 23:47

Går samme vej.....

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 30-12-06 00:57

Tak for svaret Fijala. Det var det der skulle til, alle mapper i OE er "tilbage".

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-12-06 09:50

Det er sommetider så enkelt at man ikke kan se skoven for ene træer.

Held og lykke fremover