/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det ikke at gå over stregen
Fra : Sunowich
Vist : 697 gange
100 point
Dato : 27-12-06 23:00

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-06 23:09

Jeg syntes det er meget dårlig humor, hvis altså det er sket i virkeligheden - altså at folk har været uvidende om det -. Jeg er ikke sikker på at folk med dårligt hjerte ville kunne klarer sådan en tur

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-12-06 23:14

For S.... og H......, jeg ville blive stikåndssvag hvis det gik ud over mig sådan en "joke"....tror sgu jeg slog dem ihjel der havde arrangeret den lille spøg

Det er bare alt for meget

mvh dova

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 27-12-06 23:18

Kalder i det en grov spøg ? Næh, DET HER er en grov spøg http://www.youtube.com/watch?v=fVOABlDMmT4

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-12-06 23:22

Hvad er joken?!.. Der sker nul og en skid, når jeg klikker på linket!

Jeg kommer bare til google video, hvor der står skrevet "fræk" i søgefeltet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-06 23:25

Der ér grænser for, hvad der er sjovt og hvad man kan tillade sig!

Hanne

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-12-06 23:42

Folk må da kunde tåle en spøg.Jeg havede grinet røven i laser hvis det var mig der dumpede i.
alimak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-06 00:07

Meget sjov creamygirl-du skal lige hente den her først: http://www.adobe.com/products/flashplayer/

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-12-06 00:54

Det er da klart langt over stregen. Hvad nu hvis det var gamle mor Karen der dumpede i der, så kunne hun jo dø af forskrækkelsen.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-12-06 01:04

Jeg synes heller ikke det er særligt sjovt - men jeg tror (og HÅBER) at det er arrangeret.

Jeg ville blive så edder splintrende rasende, tilkalde politiet og få sådan en sæk lømler anholdt for et eller andet vildt!

/Dorthe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-12-06 01:45

Nemlig Dorthe!

De ville få en sag på halsen, hvis de udsatte mig for det!

Erstatningskrav for en lang række ting/tøj.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-12-06 02:10

Nej vel er det da ej, at gå over stregen

Selvironi mine damer. Gucci tasken og silketørklædet kan tåle VAND

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-12-06 08:23

Jeg tror ikke den er "ægte", da det hele ser lidt "arrangeret" ud.
Kameraføringen er lidt for god, til at skulle være skjult i en skov, der ser lidt åben ud.

Husk på, at der er en del af disse skjult kamera videoer der er fup, og for mig ser denne ud til at være det.

MVH

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-06 08:42

Godt nytår til alle... I bliver aldrig enige om hvor "grænsen" ligger - den er lige så individuel som vi er

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-12-06 08:45
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-12-06 08:47

sorry... gammelt link som ikke fungere mere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-12-06 11:05

Mit gæt på den første, er at den er konstrueret og ikke skjult camera.
Den ene af de to skateboard-drenge kigger i smug over på fotografen.
Og det er da første gang, jeg har set en skater ude i en skov.
Hvor skal de to fotografer gemme sig i en skov uden blade på træerne.
Optagelsen er tilstrækkelig utydelig til at kunne se sammenklipningen.

Altså endnu en blufoptagelse, men meget morsom at kigge på.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-12-06 11:49

Hvis det er en bluf optagelse, er jeg med på den - alså jeg synes, den er sjaw, ikk'

Hvis man skal lave den slags "jokes" med andre, skal det være nogle man kender godt!

Kommentar
Fra : flunky

Dato : 02-01-07 21:05

Prøv at se klippet igen. Det er jo så arrangeret, som det kan være. Tag det dog roligt og find noget vigtigere i livet at gå op i. Svaret er venligt ment.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-07 23:34

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-01-07 18:34

Velbekomme... og takker for points
Fortsat god dag/aften
Søren