/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jeg bliver sgu så ked af det
Fra : mangorossa
Vist : 683 gange
500 point
Dato : 25-12-06 23:09

Jeg er ked at når man erfarer, at den hjælp man har givet, ikke når ud til dem man havde tænkt sig.

Øv..

http://www.bt.dk/article/20061225/NYHEDER/612250322

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-12-06 23:22

Ikke jeg, men til gengæld bliver jeg squ' gal i skalden, der er bare ikke en hujende fis, vi kan gøre for at komme korruptionen i de lande til livs.
Stopper vi indbetalingerne kommer der slet ingen hjælp frem.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-06 23:29

Ok..men jeg bliver sgu ked af det...jeg bliver ked af det, når de mennesker der behøver hjælp, ikke får den..min vrede, kan måske bruges konstruktivt..eller hva?
Hvad hjælper det at du bliver vred, hvis ikke du gør noget ved det..jeg føler mig magtesløs...derfor bliver jeg ked af det.
Blev jeg vred, var der noget at gøre....det er der desværre ikke.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-12-06 23:35

uansetellerligger det nok uden for vores mulighed at gøre noget ved det, men jeg giver dig fuldstændig ret--det er sørgeligt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-06 23:41

ja, det er trist ikke?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-12-06 23:48

Citat
Vi agter at undersøge, hvad pengene er brugt til, siger politigeneral Kowit Watana til det franske nyhedsbureau AFP

Når det regner på præsten plejer det også at dryppe på degnen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-12-06 00:21

hmm, ja der ligger sikkert et eller andet under der..føj og pis

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-12-06 01:01

Ja, det er noget forbandet svineri men man havde jo mistanker om den slags

Øvøv og atter øv.

Dorthe

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-12-06 01:28

Desværre kan sådan en sag få folk til at holde op med at hjælpe. Ikke så godt .

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 500 point
Dato : 26-12-06 01:58

Ja trist, men jeg bliver ved med min beskedne 100, kr donation til Red Barnet og håber at nogle af pengene når frem til, hvor jeg havde håbet, både indenlands og udenlands.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-06 08:03

det er noget svindel er det - ydermere er det netop sådan nogen nyheder der får folk til at give op og ikke give en skilling til noget som helst pga mistro til hvorvidt pengene nu også går til det formål det er beregnet til.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-12-06 10:51

->miritdk
Det har du nok ret i, men det er netop det, der ikke må ske.
Lidt er bedre end intet
Skal der gøres noget ved den slags, må vi råbe verdensopinionen op---og hvordan gør vi så lige det????
Politikere er født døve

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 26-12-06 10:51

Ja, jeg er enig og bliver også ked af det, og vred når man på TV2 NEWS hører at over halvdelen
af de donerede penge stadig står i forskellige rige landes Banker.
Seipe.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-12-06 13:16

Giver aldrig penge til disse indsamlinger, da jeg ved, at ikke mange af pengene når FREM/
eller pludselig bliver indefrosset, af andre grunde/
Men sender til den lokale Organisation, de har til tider mere STYR på sagerne, end dem
der samler ind.

Men svineri er det alligevel.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-06 18:00

Det sker hver eneste gang, der bliver samlet stort ind til nødstedte mennesker på vor Klode!

De lande, der har doneret skulle sq skamme sig!

At de ikke er flove over, at gøre sådan nar af de stakkels mennesker, fatter jeg ikke!

Hvis det ikke var fordi, det går ud over de nødstedte, skulle man sige til de ramte landes myndigheder, at de måtte klare det selv!!!

De kan liiige vove på at jamre over det til omverdenen!!!!

Moster

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 30-12-06 11:16

Tak for svaret Reset.

ja det vil jeg nok også..det må ikke få os til at stoppe med at hjælpe hinanden.