/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Julegavegætteleg ;-))
Fra : dova
Vist : 851 gange
300 point
Dato : 25-12-06 12:01

300 point til den første der gætter hvad jeg fik i julegave

mvh dova

Og I må også gerne fortælle hvad I har fået

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-06 12:14

Du har da selvfølgelig fået et sjippetov med omdrejningstæller

Jeg har fået de smukkeste juletræskugler og kræmmerhuse fra Royal Copenhagen, en masse hvide håndklæder, skåle fra Rosendahl og rødvin, rigtig god "høst"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-12-06 12:26

Sjippetov.....Nej, det har jeg ikke fået

Åh ja, det er så flot det julepynt fra Royal Copenhagen.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-06 12:28

Du fik 1 års abonnement på : BILEN

Jeg fik:

et gavekort til BAHNE af min søde søn.

et gavekort til MATAS af min søde mand.

Bogen: Shannaras sværd af min anden søde søn.

og en grillhandske af min dejlige datter.

og ikke at forglemme fik jeg 2 flasker god rødvin og en æske gourmet-chokolade af min helt vidunderlige svigerdatter.

Så det må siges at være en supergod høst...ikke?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-12-06 12:44

Det er forkert.

men gode gaver du fik mangorossa

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-12-06 12:46

Jeg tror du fik e tnyt topnøglesæt.Jeg fik kun bløde gaver.Kun tøy.
alimak

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 25-12-06 12:46

Du har fået nye strømper,barbersprit og en bog.
Jeg har fået en Blærbar computer som jeg nok snart skal have hjælp til her på KANalt
Fortsat hygge til jer alle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 12:47

Julepapir og gavebånd

Derudover et eller andet indeni

Bare slip slanterne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-06 12:50

Kan vi ikke få et hint, sådan prismæssigt, hårdt, blødt, farve, noget til dig selv, huset, haven osv

En ny motorcykel, intet minde kan gøre det, når det altså ikke er et sjippetov

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 25-12-06 13:18

ny computer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 13:10

ny skærm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 13:27

Kvinder i den alder får "grydeskeer"

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-12-06 13:35

Nye tændrøreller et nyt løbehjul til at putte dem i1000cc.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-12-06 13:45

Citat
ny computer :-)

YES mirit.dk...det er rigtigt....en spritny computer

Jeg har ikke fået den sat til endnu, men en fin en med en hulens masse Gigabyte, Gigahertz, Ram og hvad det hedder alt sammen......manden, sønnen og svigerdatteren har skillinget sammen.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 13:50

wouw hvor skønt - tillykke med den

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-12-06 13:53

Tak mirit.

Jeg glæder mig også til at sætte den til, men jeg skal lige have hentet mine billeder ud af den gamle computer først.......den nye har en harddisk med en kapacitet der er ca 10 gange større end den jeg har nu

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 13:53

aaaaaaaaaaah bare tanken om en ny puter - herrrrrrrrrrrrrligt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-12-06 13:53

Dova - gi' os din mail så vi kan sende masser af spam og trojanere og udspekulerede virus.
Når du så har fået alt det, kommer du ind på Kandu, for Vi har tusinde gode råd til at fjerne det meste igen.........................................det bli'r skægt.

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 25-12-06 13:54

Tak for svaret miritdk.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 13:54

haha - ja der skal overføres og gemmes og gøres ved - men det er jo en del af at lære den at kende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 13:56

Var den ikke pakket ind

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-12-06 13:56

Citat
Dova - gi' os din mail så vi kan sende masser af spam og trojanere og udspekulerede virus.
Når du så har fået alt det, kommer du ind på Kandu, for Vi har tusinde gode råd til at fjerne det meste igen.........................................det bli'r skægt.

Nej...det synes jeg ikke vil være så skægt

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-12-06 14:20

Jo refi, den var da pakket ind

Ligesom de andre gaver jeg fik, en lækker ny tegnebog og Gyldendals store fuglebog med tilhørende CD-rommer med fuglestemmer.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 14:25

heyyy hvor har du været begavet dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 14:35

HOV......

Så gættede jeg rigtigt FØRST

Nå skidt - jeg overlever vel

Tillykke med com alligevel

Og alt det andet "Guf"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 14:37

for letkøbt refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 14:48

Ved du ikke man IKKE må "stjæle" fra børnene