/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
er jeg ualmindelig dum??????
Fra : henningolesen
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 24-12-06 15:44

Tak for de belærende svar, også en tak for de overlegne, de nedladende, de arrogante svar, hvor er det godt for jer, at I har valgt at gemme jer under intetsigende navne, det er der måske, har I måske også en god grund til????. Men jeg kan helt og holdent holde mig fra dette forum og fra kandu fremover.
mvh H...... ......

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-12-06 16:12

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-12-06 16:24

Der henvises til dette spørgasmål:
http://www.kandu.dk/Spg98120.aspx

Citat
Tak for de belærende svar, også en tak for de overlegne, de nedladende, de arrogante svar

Jeg syntes nu ikke at de svar var så nedladende osv.

Citat
hej,,,,,----------for jeg kan saftsus'me ikke finde ud af at komme til at besvare et indlæg,hvorfor skal det dog være så svært, i andre forums klikker man på qoute ,,,, og så skriver sit svar til den pågældende spørger

Hvis du havde teltaget i dit eget spørgsmål, som du fik svar på få minnutter efter det var stillet, så var der måske kommet snak om hvad dit egentlige spørgsmål var.

Citat
i andre forums klikker man på qoute

Nej for i andre forum skriver man nederst og det er kun hvis man vil have citater med at der trykkes på Quote i mange andre forum.

De andre forum er baseret på php og derfor virker de fleste på samme måde.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-12-06 01:43

[CITAT
er jeg ualmindelig dum??????
Fra : henningolesen [/CITAT]

Det kan vel kun besvares med JA når du spørger en gang til og ikke i dit egentlige spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-06 01:48

Ja

Kommentar
Fra : henningolesen

Dato : 25-12-06 02:03

til # e.c.# det kan godt være jeg skulle ha' TELTAGET i noget, men undskyld mig, hvis jeg klikker på # hvad hedder fastligger på tysk# ,så får jeg spørgsmålet frem på skærmen, og besvarelser nedenunder,m m me men jeg kan så'gu ikke se hvor man skal blande sig i svarkoret,og det uanset hvormeget jeg t e l t a g e r.
mvh H...... ...... . men der heldigvis andre forums hvor det er mindre besværligt og hvor man kan teltage uden beske bemærkninger. der er jo altid nogle der er mere kloge end andre, undskyld jeg skulle have begyndt med stort efter punktummer . men det hele skyldes jo nok at der er lidt længe imellem mine besøg, måske fordi der ikke sker så meget her på sitet.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-12-06 08:53

Du har nu luftet din utilfredshed, de fleste har nok taget den til efterretning. Så mon ikke vi alle skal videre med den gode stemning, skynd dig at lukke dette spg.

Jeg kan kun henvise til:

http://www.janum.net/itsvar/index.php

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-12-06 09:08

Ja ja skal det siges én gang til for at du skal forstå.
Så er du jo dum.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 13:05

Citat
Dato : 25-12-06 02:03
.. det er du så ikke når du netop har besvaret og deltaget i denne tråd hvor du er spørgsmåls stiller men også kommer med indlæg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 13:11
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-12-06 13:17

JA jeg synes faktisk du er uanmindelig dum.Bare det at du stiller spørgsmålet flere gange gør dig ikke akkurat til de smarteste på Kandu.
alimak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-12-06 13:25

- Nu har jeg fundet ud af hvem du er..............................en selvpiner.

Der findes masser af korrekte forum hvor de kan stave, og skrive perfekte indlæg.
Her på kandu, er der mange forskellige mennesker som ikke er særlig gode til noget som helst.
Det er nærmest spild af tid, at opholde sig her.

Denne tekst indbyder til fjollerier.
Citat
er jeg ualmindelig dum??????

Selve spørgsmålet har du ikke snakket om endnu............................men det var måske bare,
et vebalt slagsmål du trængte til.

Kommentar
Fra : henningolesen

Dato : 25-12-06 15:40

e.c hvad forstår man , for at blive i det dumme hjørne, ved vebalt?, det har jeg aldrig hørt /faldet over før, kan heller ikke finde det i gl. dansk ordbog, er det et ord du har hørt et eller andet sted?, eller trænger du blot til et kursus i bogstavering?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 15:51

Som udenforstående der alene er kommet til at bruge God Jul smiley'en vil jeg lige bemærke, at denne kommentar må stå helt for din egen regning da du helt åbenbar bare er ude på at yppe kiv
Citat
Tak for de belærende svar, også en tak for de overlegne, de nedladende, de arrogante svar

skulle du være i tvivl så er dette arrogance:
Citat
til # e.c.# det kan godt være jeg skulle ha' TELTAGET i noget

ec staver i øvrigt lige så godt/ringe som vi andre og laver som du kan se lige så mange tastefejl.

Stop dog med dette egotrip, hvor dine kommentarer gør dig mere og mere usympatisk.

Hvis man kan finde ud af at oprette et spørgsmål i dette forum kan man også finde ud af at kommentere ikkemindst da det er indlysende selv om det er anderledes opsat end i newsgroups og simplere fora.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-12-06 15:55

Vebalt er den let forståelige udgave af verbalt. Jeg vil helst ikke gøre det for svært.
Men du har faktisk svaret på min antagelse.

Brug dog den lyse side af livet...............det er meget sjovere.

Ps. Jeg er en smule ordblind, men det generer mig ikke særlig meget.

Pss. Måske ved jeg godt hvem du er - din måde at skrive på ligner lidt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-12-06 17:00

Jammen jammen HO,,,,,,,,,, nu har jeg kigget lidt rundt, og du er jo ikke en uvidende bruger af Kandu.
Du har snart været her i to år. Du har skrevet en del indlæg i forskellige tråde/spørgsmål.
Spørgsmåle her i kategorien Camping er jo ganske natuligt for en garvet Campist.
Endda egen hjemmeside har du også. (jeg har ikke rettet den)

Så nu forstår jeg slet ikke dit spørgsmål og endnu mindre din harme - for du får faktisk nogle ordenlige svar i starten på det første fjollede spørgsmål.

Du stiller spørgsmål kl. 00:27
Første svar kl. 00:31 .................kun 4 minnutter efter
Næste svar Kl. 00:50 ................ hvor jeg faktisk svarer på det du har spurgt om

Men tilsyneladende har du bare kaste et fjollespørgsmål ud, og gider ikke se efter om der er svar.