/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
er jeg ualmindelig dum???
Fra : henningolesen
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 24-12-06 00:27

hej,,,,,----------for jeg kan saftsus'me ikke finde ud af at komme til at besvare et indlæg,hvorfor skal det dog være så svært, i andre forums klikker man på qoute ,,,, og så skriver sit svar til den pågældende spørger
- mvh
henning olesen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-12-06 00:31

Nu skriver jeg i det felt, der er nederst under de indlæg, der evt. er kommet ind "Navn" "du har følgende muligheder"..

Dette felt er det samme, du skriver svaret i, lissom jeg nu svarer på dit spørgsmål via dette felt.

Hanne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-12-06 00:50

qoute = citat (citatramme)

Det er da heldivis ikke så nemt i dette forum lave citat, for jeg har da set forum hvor der er kæmpe citater eller "qoute" ovenover selve indlægget.

Men du kan da bruge copy (ctrl+c) og paste (ctrl+v) og så markere og trykke på citat til højre for den lille smiley
Citat
hej,,,,,----------for jeg kan saftsus'me ikke finde ud af at komme til at besvare et indlæg,hvorfor skal det dog være så svært, i andre forums klikker man på qoute ,,,, og så skriver sit svar til den pågældende spørger
- mvh
henning olesen

Eyvind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-12-06 08:41

Noget tyder på en lav IQ.
Camping?
Og det enkleste - at svare.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-12-06 09:03

Citat
Skriv en kommentar
Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmålet.

god jul kunne man så skrive i det hvide felt under ovenstående

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-12-06 09:06

meeeeeeeen - det var nok fordi spørgsmålet ikke var accepteret og dermed låst - eller fordi jeg ikke var blacklistet - eller fordi jeg ikke prøvede at besvare til usenet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-06 11:28

Man er jo fristet til at skrive ja til din overskrift men nu er jul så må vi være lidt gode ved hinanden.

Rul helt ned på siden, her skriver du dit indlæg - når du er færdig så har skrevet dit indlæg så tryk på knappen SEND.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-06 11:32

der skulle have

når du er færdig og har skrevet dit indlæg så tryk på knappen SEND.

det må være sætternissen der har været på spil !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-12-06 11:33

IQ........................betyder det " I Quote"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-06 11:41

Du kan også bruge den samme teknik som du har brugt her http://www.kandu.dk/Spg91929.aspx#1000015
Citat
IQ........................betyder det " I Quote"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-12-06 11:54

e.c.
IQ - I Quit eller sådan noget
Min IQ er ude af drift siger mensa testen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-12-06 12:19

Men i har slet ikke læst spørgsmålet.
Her skal i se hvad "henningolesen" nok mener:
http://din-debat.dk/forum/viewtopic.php?t=8536
rul ned til omkring midten.
og så klik på udvid i citaterne.

Jeg tror det er det der menes ..............................men det kan Kandu heldigvis ikke.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-06 12:29

næh næh næh e.c - for henningolesen skriver
Citat
og så skriver sit svar til den pågældende spørger

og der er kun en spørger (som regel) de andre er kommentatorer

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-06 13:01

Men du har nok ret e.c

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-12-06 13:33

Jeg altid ret....................................men ofte er der uret.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-12-06 14:50

Spørgsmålet skulle jo nok have været formuleret anderledes - f.eks. ved jeg ikke, at henningolesen har været inde på det samme i en anden tråd...... hvis man skal til at checke dét, kan man jo ikke lave andet.

Og i dag VIL jeg lave noget andet

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 24-12-06 16:34

Ja, jeg må med beklagelse nok sige du er ualmindelig dum.
Det er ihvert fald for alle andre så nemt at bevare spørgsmål at punktet ikke er kommet med under "Kom godt igang" menuen. Vi har alle kunnet gætte os til at vi skal scrolle ned i bunden af indlægget, skive vores svar i boksen og afslutte med at klikke på "Send" knappen allernederst.
Så desværre....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-12-06 23:38

Det er sværere at oprettte et spørgsmål
Og det at, ikke selv deltage er i sig selv noget rod.
det giver fornemmelsen af at man spilder sin tid !

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-12-06 08:53
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 13:07

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=98130 det er du så ikke da du har skrevet indlæg i denne tråd og dermed gjort fuldstændig som når man besvarer et spørgsmål

Kommentar
Fra : miritdk