/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tekst uden røde bølgestreger
Fra : zag
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 21-12-06 21:42

Hejsa Kandu

Er det muligt i word 2003 og lave et dokument man sender via en mail og gøre så modtagerens word ikke laver de røde bølgestreger under ordet hvis den ikke genkender det. jeg kan jo godt selv vælge at tilføje ordet eller ignorer, men det er vel kun på min egen word at den gør det så og ikke på modtagerens?

Håber på et godt svar

God jul

Tejs

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-12-06 21:47

De røde streger bliver ikke vist på modtagerens pc.
Jeg mener du bare skal slå din stavekontrol fra.Så er du også selv fri for at se på stregerne

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-12-06 21:47

Også god jul til dig

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-12-06 21:52

Gå ind i FUNKTIONER-->STAVE-OG GRAMMATIKKONTROL

Kommentar
Fra : zag

Dato : 21-12-06 21:53

Men er jo kun på min egen version af word at jeg slår det fra, modtagerens stavekontrol vil jo stadig være aktiv og gøre at det komme grimme røde streger under

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-12-06 21:57

De grimme røde streger bliver ikke vist på modtagerens mail fra dig.Heller ikke selv om du har slået din stavekontrol til
Så er det kun dig selv der kan se det

Kommentar
Fra : zag

Dato : 21-12-06 21:58

har lige fundet ud af det også, hvis jeg lader dem stå med røde streger vil modtageren af dokumentet også se dem, men vælger jeg at ignorere dem, så får modtageren dem heller ikke

Weee

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-12-06 22:02

Jubiiii
Du kan prøve at sende en mail til dig selv,så kan du se at de røde streger ikke kommer med på mailen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-12-06 22:12

Hittede du ud af det???

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-12-06 22:38

Er det en meget laaaaaang mail du er ved at skrive til dig selv?(driller)
Jeg er spændt på at høre nyt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-06 23:17

zag, det er altså rigtigt hvad dior skriver...... selv om der er røde streger i dit dokument, er stregerne ikke i modtagerens dokument, jeg har lige tjekket. Så hvis du ikke har lyst til at rette ordene eller ignorerer dem, så bare send...

Kommentar
Fra : dior

Dato : 22-12-06 00:18

Tak for respons NordstedDejligt at se jeg ikke var helt alene herinde

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 22-12-06 12:30

Du kan også vælge "skjul stavefejl" eller "skjul grammatiske fejl" ved at højre-klikke på ordbogs-ikonet på nederst menubjælke