/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
cichlide
Fra : Jay_nike
Vist : 866 gange
130 point
Dato : 21-12-06 15:38

hej jeg skal til at købe et par cichlider og var nede og kigge på dem i dag og har selvf. glemt navnet på dem nu. alt jeg ved er at de hedder noget med domanis eller så noget og lever med sandbund. plus de er blå med sorte striber.

hvis i kan henveder mig til en god hjemme side så kan jeg jo bare lede der, er nemlig sikker på at jeg kan genkende navnet.

mvh Jannik

Kommentar
Fra : Carner

Dato : 21-12-06 15:43

Hej.

Prøv denne.

http://hjem.get2net.dk/akvarie/

Carner

Kommentar
Fra : Carner

Dato : 21-12-06 15:45

Hej.

Hvis den første ikke er god nok så prøv her.

http://www.goggle.dk/search?hl=da&q=cichlider&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=

God Jul

Carner.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 21-12-06 16:58

"Akvariesiden" er god - her er de meget søde til at hjælpe + der er en masse billeder og god vejledning og beskrivelse af fiskearter. Jeg har selv fået hjælp der, linket kommer her http://www.akvariesiden.dk/forum_ny/forum.php?cat=120

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-12-06 17:54

Citat
Carner___
Bare en side bemærkning, pas på Copyright´s, angående billederne.
Det kan blive en dyr sag, hvis du ikke har fået lov til at bruge dem.
_____
Har du fået lov, så mangler der links, til Ejerens side + navn.

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 21-12-06 19:50
Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-12-06 22:49

GO

Accepteret svar
Fra : 987654

Modtaget 130 point
Dato : 22-12-06 13:16

Hej, Det skulle vel ikke være Demasoni, en hyggelig lille fætter. Kan dog godt være lidt " i'm the Boss" i akvariet.

God Jul

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-12-06 20:12

HOPPER FRA HER_-
ENDNU EN DER IKKE orker at svare, Ciklide med parrings-organer ?
importeret direkte fra søen - eller ???
TVIVLER stærkt på de kommer fra Malawie ller Tanganita søen ''stavefejl modtages''
fisk byttes også, hvis det ikke er GARANTERET PAR ''æggeliggende''
hvad er dog det, når du til tider skal have scannet dyret, HÆ
eller håbe på de selv finder ude af det, men så kræver det et meget
stort akvarium, og lidt mere opmærksomhed _ end herinde.

Ellers fang dem selv, og husk IMPORT tilladelse/ OG ALT DET ANDET
DER OMHANDLER IMPORT/ OG selvimport -særlig TILLADELSE.

Godkendelse af svar
Fra : Jay_nike

Dato : 25-12-06 18:19

Tak for svaret 987654. det var lige præcis den jeg kiggede efter tak skal du have hehe