/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
overføre billede
Fra : b2253
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 21-12-06 14:43

Hvordan overfører jeg et billede fra word, til en baggrund på skrivebordet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-06 14:48

marker billedet - kopier - gå op i paint og sæt ind - gem i en mappe og du kan finde det der og bruge gennemse i egenskaber for skærm - fanebladet skrivebord - finde det og klikke ok

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 21-12-06 16:20

btw er det ikke alle billeder der bliver lige gode i paint - så hvis du for eks har et foto du vil bruge og ikke har nogen grafiske programmer til din rådighed udover det - vil jeg anbefale dig at bruge dette - gratis og med dansk sprogfil
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

der kan du så gemme fra til en mappe i dokumenter eller hvor du synes

når du højreklikke på skærmen og gå ind i egenskaber - skrivebord - kan du så vælge det ved hjælp af gennemse

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-12-06 16:39

Et foto i Word kan ikke "blæses" op til baggrund på skærmen da str. og opløsning er låst. Prøv at få fat i original-filen og brug den som udgangspunkt.

God Jul

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-12-06 17:39

Gem billedet og______
Muligt, det skal ligge i mappen billeder, for at du kan gøre det.
Højreklik på billedet - anvend/ brug som baggrundbillede.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-12-06 17:43

Citat
Et foto i Word kan ikke "blæses" op til baggrund på skærmen da str. og opløsning er låst. Prøv at få fat i original-filen og brug den som udgangspunkt.

Det skal bare strækkes. eller tilpasses slrivebordet.
KONTROLPANEL - SKÆRM - SKRIVEBORD - GENNEMSE - PLACERING ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-06 17:44

stouenberg - det er nu ikke helt rigtigt - jeg har netop modtaget et foto på word og det ser glimrende ud på skrivebord som tema.

men nu skriver spørger jo heller ikke noget om hvorvidt det er et foto eller noget andet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-12-06 17:45

Men selvfølgelig, afhænger det hvor ''lille/ stort'' billedet er.
Ellers kan det komme til at ligne et lille IKON.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-06 17:47

hvis billedet er lille vil det se gyseligt ud - er det stort vil det tilpasse sig

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-12-06 17:48

Citat
hvorvidt det er et foto eller noget andet

Elsker disse skrivefejl.
Citat
Hvordan overfører jeg et billede fra word,

Tror det er Nisser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-06 17:50

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-12-06 17:56

Godkendelse af svar
Fra : b2253

Dato : 22-12-06 04:59

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-06 08:32

velbekomme og god