/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
tasteratur tegn
Fra : popper
Vist : 904 gange
50 point
Dato : 21-12-06 11:57

I forbindelse med skifte til cyber city internet skal jeg lave et tegn som ligner et omvendt s men som ligger ned hvordan filen gøres det

Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-06 12:00

Tasten med ^¨og ~ Det er ved siden af Entertasten (Den man skifter linje med eks.)

Hold Alt-Gr nede og tryk derefter på den tast ~Og skriv så videre. så kommer den

VH
Moltov

Kommentar
Fra : zakia1964

Dato : 21-12-06 12:00

Du trykker tasten ALT Gr ned (den sidder lige til højre for mellemrumstasten.
Derefter taster du den tast ned der sidder lige ved siden af Å-tasten.

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 21-12-06 12:03

er det den her du mener ~

det gør du ved at holde på Alt Gr og to gange på ~ der ligger ved siden af Å

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 21-12-06 12:15

Tak for svaret moltov. ~~~~~~~~~

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 21-12-06 12:58

og tegnet hedder TILDE (der er jo også et tiltet S)