/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
ER der nogle der vil HJÆLPE
Fra : ladies
Vist : 643 gange
90 point
Dato : 19-12-06 13:37

Hej alle
jeg er formand for bestyrelsen malawis-venner=www.malawis-venner.webbyen.dk og det er min søn der er i malawi og har hjemmesiden www.pultera.webbyen.dk
som i nok kan se er vi ikke professionele webdesignere vil du donere din tid til at få lavet en god hjemmeside på www.malawis-venner.webbyen.dk . så den kan blive god så der kan komme støtte til projekterne, en af grundene til at vi gerne vil have den lavet flot og indbydende , er at DR kommer ned til Henrik(projektlederen på stedet)i malawi i januar og laver en udsendelse om ham, og der ville det være rart at have en god side at henvise til når programmet bliver sendt på DR
hvis du er intresseret i at hjælpe med det så skriv herigennem eller på min mail kristinas@mail.dk
glæder mig til at høre fra jer

Kommentar
Fra : Ch0b

Dato : 04-01-07 13:12

Hej, jeg kan desværre ikke tilbyde min hjælp uden økonomisk belønning fra jer - men kan godt vejlede jer lidt i hvad i kan gøre for at virke mere "prof"..

Først så synes jeg i skal registrere et .dk domæne.. Eventuelt hos one.com (tidligere b-one.dk) som er et billigt dansk webhost firma som nu har spredt sig til store dele af Europa.. Der kan i få mere end rigeligt plads for 9 kr. om måneden.. Jeg tror at man betaler omkring 330,- kr og så har man betalt for hele sit webhotel i et år med oprettelse osv..
Da folk kender jeres webside fra www.webbyen.dk skal i bare linke til jeres nye side derfra...

Desuden har one.com også nogen gratis templates når man køber en server hos dem - så EGENTLIG ville i ikke behøve mere hvis i kan "nøjes" med en af dem..

Ellers er der nogen gratis templates som er ganske udemærkede rundt om på nettet (kig f.eks. på http://www.freewebtemplates.com/), hvor du for det meste kan få en rigtig flot hjemmeside imod at du bare skal have et link til deres hjemmeside på.. Dette er nok også allerede inkluderet når du downloader hjemmesiden..

Men det kan de fortælle dig meget mere om :) Held og lykke!