/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
julen fik karantæne
Fra : lasseemil
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 16-12-06 09:38

Fra 1995-2003 holdt jeg 100% anti-jul, og gik alene i byen og havde en fed fest dag. Siden fik jeg så en ny familie og "er tilbage i folden igen." Er der nogen derude der har sjove erfaringer med anti-jul som jeg, eller har gjort sig nogle tanker om det. (Eller drømmer om det )???????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-06 13:30

He he ja... for tre år siden tog vi til Tenerife i julen, men hold da helt op hvor ungerne hylede. Så vi måtte finde et sted med julesteming til selve aftenen OG holde traditionel jul senere.

Vi har så måtte love ungerne at sådan holder vi aldrig jul mere, de følte sig så snydt, vi voksne deri mod, nød det, at komme ned i varmen og bare slappe af syntes vi var alletiders.

Accepteret svar
Fra : uro

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-06 15:29

Glædelig jul.................
nu ved jeg ikke hvor du bor, men der er gratis jul for alle på christiania i den grå hal, det er faktis mega sjovt at opleve.............. så det vil jeg anbefale til alle der ikke ved hvor de skal holde jul henne. Der er mad for vegatare og kødspisende....
Held og lykke fra frk.uro

Godkendelse af svar
Fra : lasseemil

Dato : 22-12-06 13:47

Tak for svaret uro.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-06 13:51

Jeg syntes bestemt at det er en god ide at holde jul på Christiana, men det var jo oplevelser du efterlyste???

God jul til jer begge