/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
p-plads i odense fredag eftmd
Fra : thorkil1
Vist : 1114 gange
100 point
Dato : 14-12-06 17:11

Jeg skal være i Odense i morgen kl 14 omkring asylgade/slothsgade...

Hvor søren kan jeg finde en parkeringsplads deromkring - og være sikker på at finde en...
Sidst jeg var i Odense var det et værre bøvl at finde en plads....

Jeg kommer fra Århus-området og er ikke specielt kendt i Odense.

mvh
Thorkil

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-12-06 17:41

Der er P-hus i Gråbrødrestræde.
Der er også P-pladser ved p-pladsen i Asylgade
Der er En stor parkeringsplads ved Klosterbakken
Der er også mange P-pladser ved Rugårdsvejs begyndelse.

Hvis du ikke kender gade navne så gå ind på www.degulesider.dk og indtast din adresse og få et kort luftfoto. Så er det let at finde rundt i Lille-put-byen..

mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 100 point
Dato : 14-12-06 22:20

Hej Thorkild

Det er fredag eftermiddag og julemåned, så jeg tror - ved det naturligvis ikke, du kan jo være "meget heldig", at der er en der kører - men jeg tror stadig ikke, der vil være plads på de adresser Benjamin oplyser.

Klik ind på

www.krak.dk

Søg på firma

Søg på adressen Rugårdsvej 6 - Postnummer 5000

Klik på kort - Klik derefter på pilen til højre, så får du et kort fra parkeringskælderen til f.eks. Asylgade. Der er ikke langt at gå. Jeg er 99,99% sikker på at du kan få en plads her, da det er en parkeringskælder, der næsten aldrig bliver brugt. Så lidt, at Carpark, som har forpagtet den, lader den lukke en gang i 2007.

Mvh.
Franksp

Og ønske om en glædelig JUL

Godkendelse af svar
Fra : thorkil1

Dato : 18-12-06 10:19

Tak for svaret Franksp.