/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Smiley-tjek "tips"
Fra : melbit
Vist : 651 gange
50 point
Dato : 14-12-06 08:27

http://smiley.fvst.dk/Smiley.aspx?view=Simpel

Hejsa - Tjek dit spisested....... Tja - hvad betyder en god smiley for dig????

Hører da gerne hvis du er overrasket over hvorfor maden alligevel er så god Eller om du måske overvejer at finde et andet sted at spise ude.....

Velbekomme
Melbit

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 14-12-06 10:47

YES!

Min Superbest får absolutte topkarakterer...

Så får jeg nok ikke maveproblemer i kølvandet af den roastbeef-sandwich jeg lige har spist

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-12-06 11:01

Jeg går da ud fra at de smiley's viser om renligheden er i orden.
Derfor kan maden da sikkert smage godt............
men det er da ikke rart, hvis man bliver syg bagefter.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-06 12:37

Den side har jeg brugt i snart 3 år

Sur eller glad smiley, så kan man læse den sidste rapport med begrundelse for hvorfor, der er blevt "dømt", som der nu er.

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 14-12-06 12:55

Godt at vide ans............ Jo flere der er bekendt med siden - (og bruger den) jo bedre virker
smileordningen. Hvis man vel og mærke tager udtalelserne alvorligt og læser det der står med "småt".
En dårlig smiley behøver jo nødvendigvis ikke at betyde dårlig mad men alligevel!

ec........ Den viser IKKE kun noget om renlighed, men om alt hvad der "sker i baglokalerne" - alt hvad kunden ikke kan se og smage

Godkendelse af svar
Fra : melbit

Dato : 15-12-06 08:16

Hej Ans..... Du får point fordi du troligt bruge smiley-ordningen
Som sagt før, hvis ordningen skal virke efter hensigten, er det vigtigt at kunderne er lidt kritiske i deres valg.........
Melbit