/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Små og store vinduer
Fra : endymion
Vist : 581 gange
50 point
Dato : 13-12-06 09:48

Det er måske et lidt dumt spørgsmål.
Men det generer mig i det daglige.

Når jeg åbner en ny side, åbner det altid i et lille vindue, hvordan kan jeg få fuld skærm direkte hver gang jeg åbner, så jeg ikke altid skal gøre det manuelt. ?
Jeg synes ikke jeg kan finde nogen indstillingsmuligheder

Jeg vil være taknemlig for nogle ideer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 09:52

Åbn dit vindue > maximer > luk med tasterne alt+F4 > næste gang bør den være maximeret

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 13-12-06 10:17

på skrivebordet højreklik på Denne Computer og vælg Egenskaber > Avanceret > Indstillinger >
Sæt flueben ved: "Animer vinduer når de minimeres og maksimeres". Luk med OK og igen OK.

mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-12-06 16:25
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 16:29

Ja disken - den bruger jeg også, men det er ikke altid at den virker - har jeg oplevet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-12-06 17:25

e.c
Må indrømme, jeg aldrig har haft brug for den del af Windows.
Med rulle effekter o.s.v, så der melder jeg pas.....

Men ellers, er min henvisning, den mest anvendte, men det
kommer JO sikkert an´på så meget andet, det skal jo virke sammen.
Jeg har kryds i alle bokse,,,der hvor du henviser til.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-12-06 17:28

Men er der ikke noget i ''Mappe indstillinger'' om at ''genbruge'' samme vindue,-
for alle vinduer.
Men her syntes jeg det er lidt langt ude, hvis man er bange for at ændre for meget.

Kommentar
Fra : endymion

Dato : 13-12-06 17:56

Tak skal I have alle sammen
Det der virkede med det samme var :

Men er der ikke noget i ''Mappe indstillinger'' om at ''genbruge'' samme vindue,-
for alle vinduer.
Men her syntes jeg det er lidt langt ude, hvis man er bange for at ændre for meget

Det virkede med det flueben - Tak for hjælpen