/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
XBOX LIVE(strict) - Cybercity
Fra : cigi
Vist : 413 gange
500 point
Dato : 12-12-06 13:39

Hej,

jeg kører XBOX live på min XBOX360 og kan ikke få den til at stå som open når jeg kører netvæksteesten på maskinen. Jeg kan godt nok køre fint - men jeg taber hele tiden forbindelsen og den har ofte svært ved at detecte selve den trådløse enhed (XBOX trådløs).

Jeg har prøvet at forwarde port 88 og 3074 - men kan ikke forwarde 3074 idet den i NAT siger at den allerede er det - men det er den ikke i det jeg kan se. Måske har det noget med Hacker Smacker at gøre fra Cybercity - men jeg kører ikke over en proxy server og jeg kører ikke med windows firewall.

Er der nogen der ved noget omkring NAT - Microsoft siger selv at man ikke behøver at forwarde for at få det til at virke.

Jeg kører i øvrigt med en Zyxel 2602H 61C

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 17-12-06 23:18

Hej, måske er der hjælp at hente her:

http://www.warfighters.eu/forum/threads.asp?forum_urn=56&t_urn=3708

Om ikke andet lyder det som om FlareUK kan hjælpe direkte.

Mvh. Lars