/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Fornyelse af fri-/ skattekort?
Fra : Fberg
Vist : 2203 gange
100 point
Dato : 10-12-06 15:41

Hvor gør man det henne?

Jeg har et allerede men jeg kan ikk huske hvor jeg fik det og nu skal det fornyes..

Hvor?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-06 15:48

Er det skattekortet for 2007, så er det jo blevet sendt til dig.

Hvis du vil have det ændret, så retter du henvendelse til kommunen "skat", det er der skattekort bliver udstedt

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 10-12-06 15:50

Du kan logge dig på www.toldogskat.dk med dit personnummer og selv få udstedt et nyt.oplysninger kan finde her:http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1558252&vID=0#pos

Mvh B&S

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 10-12-06 15:50

Du kan logge dig på www.toldogskat.dk med dit personnummer og selv få udstedt et nyt.oplysninger kan finde her:http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1558252&vID=0#pos

Mvh B&S

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-06 15:53
Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 10-12-06 16:50

Det hedder 'Ændre sit skattekort'. Det der faktisk skal til er at din 'Forskudsregistrering' skal ændres. Hvis det medfører at dit skattekort skal ændres, så får du automatisk tilsendt et nyt.

Det er for sent at ændre sin forskudsregistrering for indtægter/skat i 2006, så det er nok 2007 du tænker på.

Du kan enten gøre det ved selvbetjening, men lettest for dig ar nok at henvende dig hos 'Skat' eller hos kommunen og gøre det den vej. Så undgår du at taste noget kludder.

Du kan se Skat's vejledning (på forståeligt dansk) til det hele på http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=393477

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-01-07 23:26

Nå fberg vælger private indlæg

Hej :D Fra : Fberg Dato : 09-01-07 22:59

Citat
VODKA - connecting people... Sjovt hva?!

Fuck dig, din fede kal, hva er sjovt ved mit spørgsmål... Fucking taber. Der skulle have stået 12000 din idiot. Kunne du ik regne det ud selv, hva?!

Forbandede undermåler :D

Lad vær med at skrive tilbage.. Jeg gider ikke se på dit grimme navn!

Du har nu stadig 12 ubesvarede og 3 besvarede.
Og du er velkommen til at blackliste mig