/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SÅ dum kan man være !!!
Fra : peterfalk
Vist : 754 gange
40 point
Dato : 05-01-03 23:18

Skulle etablere netværk mellem en XP og en 2000 pro og kom til at slette brugerprofilen på 2000 maskinen. Nu beder den pænt om password, men profilen er jo slettet, så jeg kan ikke logge på.

Accepteret svar
Fra : NeoNmaN

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-03 23:23

hi hi lyder squ da nice nok :) smid din win2k cd i og reinstall den og opret en ny bruger den vej igennen !!

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 05-01-03 23:23

Hej Peterfalk;

Hvad med Administrator? Har du fået den sletter eller hva'? Der burde stadig være adgang via den profil.
Du kan jo prøve både med PW = [Ingenting] eller det gamle Administrator PW

/MVH Smitty

Godkendelse af svar
Fra : peterfalk

Dato : 12-01-03 11:19

Jo,det er jo den nemme løsning, men når man sider med PC-en hjemme og CD-en ligger på ens arbejdsplads, skal der findes alternativer. Jeg fik "knækket" administratorpasswordet og kom ind den vej.

Kommentar
Fra : peterfalk

Dato : 12-01-03 11:19

Jo,det er jo den nemme løsning, men når man sider med PC-en hjemme og CD-en ligger på ens arbejdsplads, skal der findes alternativer. Jeg fik "knækket" administratorpasswordet og kom ind den vej.