/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
AB Gruppen
Fra : jacoblauvring
Vist : 813 gange
100 point
Dato : 06-12-06 09:13

Hej
Jeg er blevet kontaktet af AB Gruppen
Jeg har en enmands håndværksvirksomhed og de vil optage mig i deres kartotek og så sende mig ordrer når de bliver kontaktet af evt. kunder.
Jeg kan se at der for nogle år siden har været lidt skriverier ang. dette, hvor de har fået lidt dårlig omtale, er der nogen der ved om det stadig er fup og fiduser, så jeg skal holde mig langt væk?
De vil optage mig på ejerportal.dk
Er det ab gruppen der for nyligt har været i kontant, eller er det nogen andre?
Mvh
Jacob

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-12-06 09:23
Kommentar
Fra : SuperDelphi

Dato : 06-12-06 17:52

Hej Jakob
Husk at du som selvstændig ikke er sikret af købeloven, du er derfor også fritstillet til at forhandle dine egne vilkår. Dette firma har heller ikke min tillid, men hvis de er så gode som de gerne vil love dig, så kan du jo stille krav om f.eks kun at være registreret for en måned som en prøve og dermed naturligvis også kun til en tolvdedel af prisen. Hvis de så lever op til det de lover, kan du jo derefter lave den aftale for et år, som de så gerne vil sælge dig.
Hvis du har en hjemmeside, vil du formegentlig få mere ud af at betale Google for at blive vist i højre side ved søgninger.
Mvh Poul-Erik
PE Programmering PC