Medlemsnummer : 49966
Superpoint : 50

Medlemsdato : 08-12-2002
Seneste login : 26-06-2010
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej, mit navn er Jacob, jeg er 30 år og bor i Odense.
Jeg interesserer mig meget for byggeri og gør-det-selv i det hele taget.
Jeg har prøvet det meste inden for dette, da jeg selv har et stort hus hvor jeg selv og min kæreste bor, samt derudover et par lejemål og der er stort set blevet sat alt i stand. Herudover har jeg en del venner og familie jeg jævnligt hjælper med diverse projekter.
Jeg kan godt lide at gøre arbejdet selv, ikke kun for at spare penge, men også fordi at jeg synes det er sjovt og man lærer noget nyt plus at man får det som man vil have det.
Det man ikke ved kan man som regel finde ud af bl.a. her på kandu og så er det bare om at gå i gang, hvis man ellers har modet på det, har lidt logisk sans og har hænderne skruet rigtigt på.
Jeg er uddannet finansøkonom og har bl.a. arbejdet som salgskonsulent i TDC Erhverv men er blevet mere og mere bidt af håndværk og er nu for ca to år siden sprunget ud som selvstændig. Først med Altmuligservice som senere er blevet til Altmuligservice APS med fem mand ansat. Her bruger jeg alt min tid på forskellige opgaver, lige fra de største entreprenøropgaver til enkeltdagsopgaver som fx maling af værelse mv. Herudover har jeg også startet et ejendomsselskab, JC Estates ApS. Det er startet sammen med en kammerat og indtil videre har 5 byhuse/villaer og to små projektejendomme, primært i Rudkøbing på Langeland.
Hvis du skulle få lyst til et tilbud på en byggeopgave, så skriv eller ring endelig.
Jacob