/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Fonero åben internet
Fra : e.c
Vist : 675 gange
50 point
Dato : 05-12-06 22:18

Det er sandelig fristende med åbent internet på verdensplan.

Men er det sikkert..................bliver man smidt ud af sin udbyder.
Kan man være fonero uden adresse.
Fonero = en der deler sin opkobling ud til andre fonero's eller betalere

Dejligt at kunne surfe når man er i udlandet og snakke via skype.
Får man nu lavet adgang til sin egen comp.
Hvem er det man kobler ind til i udlandet eller andre steder.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 05-12-06 23:06

Tja, der er jo mange uopklaret spørgsmål i denne forbindelse.
Sikkerheden kan jo bygges op omkring det at have to IP-adresser, hvor den ene benyttes til FONERO og den anden til privat brug. - På den måde er der mulighed for at holde de to netværker adskilt, og så alligevel selv benytte sig af begge.
Men det er jo ikke alle der har 2 IPér til rådighed. Så de må så sammenkøre det i samme adresse, med den risiko der nu kan være i det.

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 07-12-06 22:29

Tak for svaret severino. Der er vist ikke så mange Fonero's her på sitet.