/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan det stadig hentes"windows"
Fra : thecool-boy
Vist : 503 gange
10 point
Dato : 04-12-06 17:57

hvor og kan man hente windows vista med dansk sprogfil kan ikke finde den nogle steder og der skal være key med

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 04-12-06 17:59

ingen der kan svare

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-06 18:01

MED DANSK SPROGFIL ???????? Du mener vel på dansk

Glem det - det er ikke så sært du ikke kan finde det - det findes ikke - men kommer nok til foråret

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 04-12-06 18:04

mener dansk sprog og beta versinen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-12-06 18:13

Citat
hvor og kan man hente windows vista med dansk sprogfil kan ikke finde den nogle steder og der skal være key med

Kan sagtens hentes, men den virker ikke efter hensigten.
Endnu en meget dårlig udgave af en XP Home.
Og der skal ikke nogen KEY til, da den er på din XP, medmindre den ikke er lovlig
Men tror vi snakker om 2 forskellige ''genstande''

Har en XP Pro UK - med tilhørende DK MUI / program.
Eller er det bare = et VISTA LOOK du vil have.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-12-06 18:14

Citat
Og der skal ikke nogen KEY til, da den er på din XP, medmindre den ikke er lovlig

Her tænker jeg altså på MUI

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 04-12-06 18:16

vista look har jeg vil have vista beta

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-12-06 18:37

Prøv www.minninova eller Piratgruppen.dk
og få alle lusene med, den kunne/ kan hentes på MS hjemmeside, men Dansk
SKAL DU SELV GØRE DEN TIL.

Og har prøvet den, plus alle den udgave de/ MS har haft liggende,
men UDEN held, mener du skal have en 64 bits Pc/ processor, før du kan køre XP VISTA.
Og der følger ABSOLUT IKKE sprogfiler med.

Det må du BETALE for, når de får Vista til at virke,,,Hæ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-06 18:48

Jeg gentager ::::::::

Glem det - det er ikke så sært du ikke kan finde det - det findes ikke - men kommer nok til foråret

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-12-06 19:46

Der er vist ingen hackere som er hurtigere end selvest Microsoft.
Så du må vente på en key til selve programmet er kommet.

Release Candidate 1 skulle være registreret inden 30 nov. og holder til 1 juni 2007 (gratis)
Men det er jo for sent.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-12-06 19:50

nå nå men så er jeg vel nødt til at fortælle at jeg kører med Vista lige nu og der er key med og en Crack til at registrere den med. Spørg mig ikke om hvor den kommer fra men det er jo selvfølgelig også bare for at prøve.

Indtil videre findes den kun på engelsk, men til 31 jan skulle den være klar.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-12-06 19:52

refi:::::
den har kunne hentes på MS offenlige sider, for UDVIKLERE og andre =
der har dårlig erfaring med samme.
Du må da gerne få et par LINKS, men tvivler stærkt på du kan få noget af
det op at køre, LORTET virker simpelt hen IKKE, som BETA.
Den er så SMÆKFYLDT AF FEJL, at systemet går ned før du NÅR at genstarte.
Men prøv at søg herinde, der er EN, der har fået skidtet til at virke,
men han havde vist den sidste nye procesor.

Og bortset fra det, det eneste, der har ændret sig er LOOKét,
intet andet.

Men smid en mail på www.steenmartinsen.dk
og jeg skal sende dig et par hundrede links, til noget der ikke virker
konstateret af de BEDSTE hackere på siderne.
OG HUSK, DU SKAL HAVE EN 64 BITS PROCESSOR.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-12-06 19:58

Fijala på Dansk ????

Min Vista er på engelsk med key / registreret og det hele..................den ryger ud igen til Juni.
Den fulgte med bladet Datatid

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-12-06 20:56

Min er ikkke fra noget blad men helt (u)lovligt hentet fra en database og er med en key og en tekstfil/manual hvor du skal ind og fifle lidt diverse steder og udskifte en fil, så kan den registreres
Det eneste der ikke virker endnu er opdateringen fra Xp til Vista, den går i stå. Men en hel ny install det kører.
Og jeg har altså ikke fået den til at gå ned endnu, undtagen da jeg provokerede den og slettede en opstart fil, da kom den lige og bad om Vista DVDen og at man lige skulle boote fra den og vælge repair og da reparede den sig fuldstændig selv. Den er på engelsk
og den er på engelsk. Jeg har også den helt nye Office 07 med hele svineriet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-06 08:28

Ja ja....

Men men den skulle jo være på DANSK

Der har også været mange sjove kineserversioner på udbud - sjovt nok næsten alle forskellige

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-12-06 08:56

Off topic i forhold til sprogspørgsmålet, men:
Windows Vista frigives samtidigt i både 32 og 64 bit udgave - så der er ikke noget krav om en 64 bit processor.

Citat
A Windows Vista Premium Ready PC includes at least:

1 GHz 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor1.
1 GB of system memory.
Support for DirectX 9 graphics with a WDDM driver, 128 MB of graphics memory (minimum)2, Pixel Shader 2.0 and 32 bits per pixel.
40 GB of hard drive capacity with 15 GB free space.
DVD-ROM Drive3.
Audio output capability.
Internet access capability.

ovenstående er gaflet fra
http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/capable.mspx

/berpox

Annuller spørgsmålet
Fra : thecool-boy

Dato : 04-01-07 12:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål