/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad skal jeg ...
Fra : ellebye
Vist : 773 gange
500 point
Dato : 02-12-06 12:28

Hvad skal jeg dog bruge alle de ledige point til ????

mvh samt god weekend
ellebye

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-12-06 12:31

Beholde dem

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-12-06 12:32

Eller donere dem til et godt formål....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-06 12:32

tjaaeeh du kan jo gemme dem godt og stille dumme - sjove - seriøse spørgsmål med

god weekend retur

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-12-06 12:37

Alternativt kan du give dem til den Kandu der villig til at gå længst for at få "gratis" point. Der er mange som vil gøre/sige de mest pinlige ting for at få dem...

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 02-12-06 12:49

Du har gjort dig fortjent til dem, ved at være hjælpsom - og det er jo det hele handler om. Måske du også en dag skal have hjælp, som andre så kan hjælpe dig med.

Her kan du jo passende afgive dine point til den hjælpsomme. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi er alle bare forskellige indrettet

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-12-06 13:01

Lav en week end konkurance.
alimak

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 02-12-06 13:12

Gør lige som jeg,spør om de korteste vittigheder,eller måske de længste????????
Eller gi dem til den der kan brokke sig mest over vejret eller Julen eller eller eller???????
KISSAN

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-06 13:17

Hvor mange har du da, Poul?
Jeg har 12989 ledige og 125156 superpoint og de er jo totalt værdiløse

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-12-06 13:39

Du kan jo ikke bruge dem andre steder end her på kandu, men bedst af alt er, at du er tilbage her på kandu

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-12-06 13:59

Sæt dem på en snor og brug dem som guirlande på jultræet

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-06 14:09

En fremgangsmåde til hvordan bliver nok nødvendigt for mit vedkommende da jeg jo af nogen anses for teknisk analfabet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-06 14:46

Jeg har hørt en lille fugl synge om at Kandu veksler dem 1point til 1 kr når de engang lukker

Men betingelserne for det kender jeg ikke endnu

Men jeg har stadig ørerne ude

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 02-12-06 15:01

sa er det jo om at gemme dem.....Tak for tippetrefi

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 02-12-06 15:02

Jeg vil have mine 500 tilbage

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-06 15:04

Nu er det ikke for at springe over de andre, men jeg kunne da godt tænke mig de point til min samling.
Så kære rare øh.........øjeblik, jeg skal lige op i toppen og se hvad du hedder.
Hmmm - det kan man vist ikke hedde, så elleby er nok en fejl.
Så kære rare ælteby, du kan roligt smide de point af til mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-06 15:20

Eyvind din nød.....

Det ER DA spild

Husk på alle de rare penge de kan blive til

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-06 17:48

De ledige point er frosset fast ved 43409, og jeg får tilsyneladende ikke flere.
Det skal dog lige siges, at pointene heller ikke er gået ned ved de sidste 500 spg.

Men det kunne da være rart at se nogle gode vittigheder, så fyr løs, mentalet har jeg brug for nogle.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 02-12-06 18:44

ellebye

Som jeg har forstået det, så er dine "De ledige point er frosset fast ved 43409, og jeg får tilsyneladende ikke flere. "

ikke ledige point, men superpoint, som du har opnået et at svare på spørgsmål, som er blevet accepteret.

Superpoint kan du ikke bruge til noget, men ledige point får du 1 gang om dagen, hvis du logger dig på kandu.

Det har jeg fået ud af at læse "Kom godt i gang" Har du selv set efter om du ikke har mistet ledige point ved at oprette spørgsmål.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 02-12-06 18:47

Du har både superpoint, som ikke kan bruges til noget og ledige point, som du kan bruge til at købe/stille spørgsmål med.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-06 19:24

k1975

Nej, det er de ledige point som er "frosset" fast ved de nævnte tal.
Til gengæld bliver jeg foreløbig, ikke krediteret ved at give point ud.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-06 19:55

Ellebye

Det kan ikke passe !!!!!!!

Du har været her (som jeg kan se det) i lidt over 3 år......

Det giver maksimalt 20.000 point hvis du logger på HVER DAG - derfra går så det du gennem tiden har brugt.....

Der må være sket en fejl hos Kandu - det er nok også derfor der ikke bliver trukket fra...

Så kan jeg da godt forstå du vil dele ud

Du må være den "RIGESTE" på Kandu i øjeblikket

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 02-12-06 20:23

Her står i din profil at du har 43409 superpoint.

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=109886

Der står jo ikke hvor mange ledige point du har. Det er kun dig, der kan se det.

Prøv lige at se på din egen profil, der må være to tal. Ledige og superpoint

Accepteret svar
Fra : k1975

Modtaget 500 point
Dato : 02-12-06 20:25

Det er 43.905 superpoint.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-06 21:58

Du har fuldstændig ret, det er mig der er gal på den.

Ikke så underlig at der ikke er bevægelse på denne konto, da det er længe siden jeg har fået superpoint.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-06 22:17

Se! Det var jo en week-end joke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-06 22:22

Ved e.c lige har været ude at købe nye briller - måske de gamle er til salg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-06 22:26

Ellebye har jo briller så måske de bare skal pudses lidt

Kommentar
Fra : AH-JB

Dato : 03-12-06 22:32

Giv mig dem :)

..

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 04-12-06 12:22

Tak for svaret k1975.
Nu har jeg da fået banket ind, forskellen på ledige og superpoint.

Samt god jul til alle.
mvh
ellebye

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 04-12-06 19:21

Tak