/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Julekalender
Fra : jacob.s.p
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 27-11-06 18:22

Hvor kan man downloade en julekanlender og selv lægge billeder ind bag lågen og lågerne skal først kunne åbnes på dagen.

Det skal være gratis eller ikke koste ret meget.

Håber i forstår spørsmålet

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-11-06 17:09

Jeg havde en engang, som jeg "lånte" fra en anden hjemmeside, og rensede for overflødigt tekst.
Jeg kan dog ikke finde den i mit arkiv.
Men den kan snydes til, at man kan lukke alle lågerne op, hvis man ønsker det. Men ellers virker det kun på datoen og de forgående datoer.
Jeg leder lidt videre!

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 28-11-06 17:23

Hvis man kan snyde, men ikke bare uden vidre er det fint.

Kan du finde den?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-11-06 17:44

Jeg leder som en gal!
Når man har kalenderen inde, så er det din PC's eget kalendersystem der er bestemmende. - Hvis man så sætterdatoen frem, så er der adgang.
Jeg gjorde det fordi jeg ville se alle de animerede billeder der var lagt i kalenderen, da jeg samler på gif-animationer.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 28-11-06 19:42

Citat
Jeg leder som en gal!
Når man har kalenderen inde, så er det din PC's eget kalendersystem der er bestemmende. - Hvis man så sætterdatoen frem, så er der adgang.
Jeg gjorde det fordi jeg ville se alle de animerede billeder der var lagt i kalenderen, da jeg samler på gif-animationer.

Årh, hvor vildt. Tør man spørge, hvor mange du har Severino?

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 28-11-06 19:47

Har du fundet den?

Årh, hvor vildt. Tør man spørge, hvor mange du har Severino? Hvad mener du?

ijp@city.dk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-11-06 21:40

Nej jeg har ikke fundet den som jeg mente at have liggende, men jeg har lige hentet en anden, så var henvist i en anden tråd her på kandu. - Den skal jeg så lige have pillet lidt fra hinanden.

Men hensyn til gif animationer, så har jeg ikke længere tal på dem, men ligger et godt stykke over 3000, i alle mulige emner og figurer. Her ud over er der en masse stil-billeder og baggrunde.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 28-11-06 21:47

Imponerende - wow

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 28-11-06 22:04

Jeg er stået af nu.

Jeg skal have lavet en julekalender inden 1 dec.

HJÆLPPPPPPPPPPPPPP

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 28-11-06 23:17

Der er måske noget her

http://www.freedownloadscenter.com/Games/Misc__Games/PhotoAdvent.html

Der er 30 dages gratis prøvetid - man hva, du skal jo osse kun bruge 24

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 29-11-06 23:42

Hej du kan hente den her
http://www.fachmann.dk/
mvh B&S