/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Link i mail fra KANDU duer ikk
Fra : Camillasmoster
Vist : 597 gange
200 point
Dato : 27-11-06 16:37

Når jeg vil ind at kikke på, hvad I såen hver især har på KANDUhjertet, virker linket i mailen ikke.

Mens vi bl.a. - især andet - talte og jeg arbejdede med at få styr på et andet problem, dukkede dette med linket op.

Tidligere tråd:
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=96697

Hjææælp!

Hanne

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 27-11-06 16:45

Jeg prøver lige at sende et link til min hjemmeside via PB.
så du lige kan afprøve et andet link i mail fra Kandu.

www.hirsenet.dk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 16:52

Det er kun linket i mailen, som fortæller, at nu er der en kommentar til et indlæg, der ikke vil, som jeg.

Alle andre links lystrer.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 17:01

Kunne du komme over til privat besked fra det link jeg sendte eller brugte du bare konvolutten.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-06 17:10

----> e.c ????

mosterhannecamillaglad - det er altså ikke alle der ikke kan bruge linkene

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 17:13

Hva nu mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-06 17:16

hvad har din hjemmeside men kandu link at gøre e.c - såmænd bare

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 17:21

Nåe ja...............for at teste hos Moster om hun kunne benytte et andet link eks. til privat besked.
Så sendte jeg denne hvor der så også var et link ud til internettet.
For at alle lige kunne følge med, blev det også refereret her i spørgsmålet.

Er det godt nok Miritdk.......... eller hvad.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-06 17:23

jajaja

hanne har du aktiveret html under indstillinger - send ?????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 18:57

Hirselinket fungerede fint!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 19:01

mirit - jow, html er vinget af!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 19:42

Hvis du højreklikker på linket og "åbn i et nyt vindue" .....................kan du så.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 21:27

Nej, for der står ikke noget om at åbne i et nyt vindue. Men jeg kan sætte det enkelt spørgsmål ind i Foretrukne og åbne derfra.... men det bliver lissom lidt trættende i længden med alle de tråde dér.

Ja, JEG filtre dem ikke ud!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 21:34

Det virker mystisk.
Kan du heller ikke H-klikke på dit eget navn her i tråden og vælge åbn i nyt vindue.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 23:12

Jow, det fungerer fint.

Jeg har åbnet mailen for at prøve derfra, men nej - heller på KANDUs logo øverst i mailen vil makke ret.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 23:47

Kan det være en cookie, der er ikke skulle have været slettet?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-11-06 10:02

Alle cokies kan slettes - men så skal der bare logges ind igen.
Hvis Kandu kagen er slettet bliver du bedt om at logge ind.
Bruger du Spybot Search & Destroy - for der kan man godt låse for brugen af IE browseren.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-06 13:02

Jeg bruger:

Avast Antivirus
Ad-Aware
Superantispyware

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-06 00:55

Tak for din hjælp e.c. det var en hård opgave, jeg dér bankede ned, hva'?!

Nu har jeg kylet al arbejdet det sidste par dage ud!

Systemgendannelse igen - så nu vil jeg gerne lige forklare, hvordan man holder fast i éns 48 års fødselsdag: systemgendannelse den 21.nov... så nu er jeg pludselig en uge yngre - HA!

Knuz til miritdk for deltagelse!

Moster Mosler

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 09:16

Den foryngelseskur har jeg også forsøgt.............men dengang havde jeg slet ikke computer.