/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVG ophøre
Fra : timeglas
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 22-11-06 12:53

Hej

Er begyndt at få en meddelelse om, at AVG gratis version ophøre med at virke i starten af det nye år. Spørger derfor om der er nogen der kan anbefale et andet godt virusprogram som de er glade for og som er gratis?

mvh Timeglas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-06 12:58

NEJ NEJ NEJ.....

Der vil stadig være en gratisversion af AVG - så fortsæt du bare med at bruge den.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-06 12:58

ja - et helt suvrerænt og gratis fra kaspersky - du kan undlade at hente aol toobaren
http://www.download.com/AOL-Active-Virus-Shield/3000-2239_4-10568703.html?tag=sptlt_s

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 22-11-06 12:59

Læs tippet her: http://www.kandu.dk/tip15095.aspx der er nederst også et link til Avast som også er en god antivirus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-06 13:00

GRISOFT today announced that Microsoft is making AVG Anti-Virus 7.5 and AVG Anti-Virus Free Edition available via Windows Security Center as a Windows Vista security solution.

Oven i købet til VISTA

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 22-11-06 13:03

Hej jeg bruger avast. Den kan hentes her:

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

MVH Chaufrat

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 22-11-06 13:10

Hej.
Du kan hente AVG free 7,5. Den er også ok

www.free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5#avg-anti-virus-free

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-11-06 13:10

Jeg bruger Active Virus Shield som Miritdk henviser til.
Dette er det første program jeg har sat til at opdatere automatisk.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 22-11-06 13:16

Jeps. "Active Virus Shield" er særdeles effektiv. Det eneste jeg kender der er mere effektivt, er at få STL_S til at checke en HJT-log

Vh Claus

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-11-06 13:28

...i meddelelsen står blot, at den AVG version du bruger, ikke vil være understøttet efter 15. januar 2007.

Hvis du ellers er glad for AVG, så downloader du bare den nye gratisudgave, og installerer den - og så tænker du ikke mere over det.... brug Dumbo's link kl. 13:10
www.free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5#avg-anti-virus-free

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 22-11-06 13:59

Tak for svaret o.v.n.. Lige det jeg skulle bruge.

mvh timeglas