/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Har ondt i maven :(
Fra : LeaBia
Vist : 1385 gange
35 point
Dato : 21-11-06 16:56

Forleden havde jeg VILDT ondt i maven, altså ikke som om jeg skulle på wc smerten sad ret højt oppe omkring 10 cm længere oppe end navlen... Det gik væk igen og dagen efter var der ikke noget galt, men idag gør det ikke ondt med er meget ubehageligt i det område når jeg går.. nogen der har prøvet det?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-11-06 17:03

Muligvis mavekatar!

Men det er lægen laaaangt bedre til at vurdere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 17:05

Det kan vi kandu ikke hjælpe dig med, du bliver nød til at gå til lægen og blive undersøgt. Som
du beskriver det, lyder det som mavesækken, så det kan godt være du har for meget mavesyre, måske du har stress, drikker for meget kaffe, ryger for mange smøger mm, men som sagt, du må lige smutte til lægen

God bedring

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-11-06 17:06

- Ubesvarede    17
- Besvarede    8
- Annullerede    0
- Slettede    0
Ialt    25

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-11-06 17:10

Skynd dig at svare/lukke gamle spørgsmål, det er der mavepinen kommer fra.
Hjælper det ikke så søg læge.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 21-11-06 17:18

måske du drikker for lidt vand og spiser for meget hvedebrød og sager med hvede...de fleste mennesker tåler ikke hvede, da vores tarmsystem ikke er bygget til at fordøje den...derofr er rigtig mange mennesker plaget af ondt i maven og oppustet samme.
så snart jeg spiser for meget hvede, så svulmer maven og kan gøre ondt......gær, mel af hvede.....dårlig samensætning......men sandt...kun en der har forstand på det kan finde ud af dine problemer....
men meget mere fiber og vanddrikkeri....så kommer man også mere af med det der skal ud....
mvh....miss.j

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 17:21

Hvis hvedebrød er så usundt for mennesker, burde vi lærer resten af kloden at spise rugbrød

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-11-06 17:24

Er du neger og drikker mælk får du ondt i maven.
Er du det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 17:43

Gravid måske

Mavesår

HVAD VIL DU GERNE HØRE

Og pilk så af til lægen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 17:47

Teil, også hvis det er kacaomælk??

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 45 point
Dato : 21-11-06 17:51

MAVESÅR...................
Gå til Lægen inden der går hul på mavesækken.

Om et par dage , er det 1 år siden jeg røg på Hospitalet, med blå lys.
For samme, grundet en Læge der INTET fattede.
Ellers gå til din Læge/ ring til natlægen og få noget der stopper for SYREDANNELSEN, du kan mærke virkningen, efter 1 time.
Får selv noget, der hedder Omeprazol ratioharm 20 mg-----MEN meget dyrt,---
skal tages i en uges tid, og bliver smerterne ved, så er det ALTSÅ en undersøgelse,
den kan muligvis tages af din Læge, som en hosteprøve, ''hvis du er ældre gut''
eller er det en kikkert ned i maven, men bare roligt, det gør ikke ondt.

Bare temmeligt ubehageligt at få den OP igen, men der findes medicin for ubehaget, hvis du vil have det, men mens inden det virker, kan du være færdig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-11-06 18:07

Jae Nordsted1 nu spørger du om noget svært.
Kakaomælk er jo lidt negeragtig i farven, fint nok.
Men den der laktose tåler negeren ikke, han mangler et enzym
som ekspederer laktose. Men men hvis vi gir ham en pille, lactrase.
Så synger lærken igen.
http://www.biolac.se/lactrase/index.html
Det kunne også være at BeaLia er ved at få tarmslyng, det gør avs.
Bare spør mig.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 21-11-06 18:15
Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-11-06 18:23

Citat
Skynd dig at svare/lukke gamle spørgsmål, det er der mavepinen kommer fra.
Hjælper det ikke så søg læge.

Moske - eller andet, der ikke bliver sagt herinde...

Min kat kan sgu heller ikke tåle Laktose, men det er den DESVÆRRE total ligeglad med.

Cacao mælk, får jeg et TOTAL nyseflip af, fatter det ikke, da jeg ikke har allergi --- MEN.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-11-06 18:40
Godkendelse af svar
Fra : LeaBia

Dato : 21-11-06 18:47

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 18:58

LeaBia, nu har du godt nok fået en kandu diagnose, men hvis det bliver ved, må/skal du altså gå til lægen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-11-06 19:24

Citat
LeaBia, nu har du godt nok fået en kandu diagnose, men hvis det bliver ved, må/skal du altså gå til lægen

Du kan få mange gode RÅD,,,,,---- men desværre LIGE så mange dårlige.
Men der er DESVÆRRE kun en, der kan afgøre det. - = LÆGEN
Det kan også være din BUGSPYTKIRTEL, men har mine tvivl, når du ikke skriver mere
end du gør, men bare ROLIG -------- du skal bare BIDE dem, **kameraet** så tager de det roligt,
selvom DET skal gå hurtigt - til tider, men er du helt VÅGEN, så bid i slangen/ kameraet-

Ville gerne have vist dig hvordan det foregår, men kan sgu NADA finde.

Håber du får det bedre, ellers kan jeg henvise til et par Foreninger, men meget svært,
når du ikke ved hvad du fejler,,,,,,,men du er velkommen til at PM mig.
Kan dog ikke garantere for jeg svarer samme dag, da jeg DESVÆRRE selv har fået det af H_____
til i maven, men det er sikkert ''bare'' noget andet, som der bliber sagt herinde.

Mvh

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 19:28

disken... nu må du ikke skræmme livet helt af lea, tænk hvis hun nu slet ikke tør gå til læge??

God bedring til jer begge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 19:28

disken... nu må du ikke skræmme livet helt af lea, tænk hvis hun nu slet ikke tør gå til læge??

God bedring til jer begge

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-11-06 19:37

GØR JEG SGU heller ikke______________

Det er derimod Kandu OG VISSE BRUGERE HERINDE, der kunne tage livet af andre.
Man kommer med gode RÅD og andet, men nliver HØVLET ned, af mennesker
DER INTET FATTER/ PRØVET DET.

Men ser du, jeg hader at gå til Tandlæge, men har intet mod at de skærer min mave op,
det vil jeg sgu da sige er en gammel FOBI.

DET GØR PÅ INTET TISSEPUNKT ONDT, før katten,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
skal lege med det skide metal og blod fra maven......
hvilket har givet mig en BYLD
Udskrevet efter 2½ DØGN,,,kan du selv gå hjem --------og det kunne jeg ikke.

Jeg reklamere ikke for smerter, siger bare en mening

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-11-06 19:44

Nordsted1
Da jeg vågnede op efter nakosen, var jeg allerede på vej hjem for fodre en skie ? kat
men kunne sgu ikke gå fra stuen, da jeg var total fyldt af slanger og andet unødvendigheder.
At være fri for mavesmerter, WOW, så gjorde alt det andet DESVÆRRE ikke ondt MERE.
Derhen jeg vil.
Og intet andet jeg hader - VÆRRE end få renset tænder----------
MEN SER DU JEG HADER sg""" TANDLÆGER, men jo ikke sikkert andre gør det-
Bare der jeg vil hen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 19:50

For pokker Disken da, er der ikke nogle der kan hjælpe dig med at fodre katten, når du ligger der og ligner et gammeldaws omstillingsbord??

Jeg hader sq da også tandlæger, men for at tygge maden ordentligt, så jeg bl.a. ikke får ondt i maven, går jeg nu alligevel til tandlæge

Pas nu på jer selv i to

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-11-06 20:06

Citat
For pokker Disken da, er der ikke nogle der kan hjælpe dig med at fodre katten, når du ligger der og ligner et gammeldaws omstillingsbord??

Den kunne jo blive til en Joke, før eller siden...
Jo - det var det første jeg tænkte på, da de sagde, ER DU VÅGEN,
Men kunne ikke - måtte ikke, men senere, 2½ døgn rykkede jeg dræn og andet op, skulle hjem til katten.......men blev stoppet af Policen, med en tændstik på en tankstation UPPPPPPPSSSSSSS
Men der havde jeg ikke sovet i ovennævte døgn, og ikke fået Medicin, jeg er vandt til, MEN
fik et SKUD fukking Fenemal/Fænomenal, som jeg sagde til dem, JEG IKKE KAN TÅLE, men fik den sgu alligevel.
OG DEN TROR JEG VAR LANGT UDE.
Jeg havnede DA på den LOKALE LUKKEDE Afd, og det er IKKE Nordisk snaps, jeg tænker på,
Da jeg troede - at de på et tidspunkt ???""" havde indlagt en Harddisk i min mave,
men at selv troede på det, kommer vel af at jeg havde en MEGET behagelig DRØM **½ time**
om at jeg snakkede/skrev med DIG/ Kandu, der ville hjælpe mig med et Urinrørsdræn, som jeg ikke kunne RYKKE UD.
DET GJORDE TILFÆLDE NASSSSSSSSSSS AUHTTT
Men tror du ikke vi skal stoppe her,

Mvh