/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan tjener man point?
Fra : Fberg
Vist : 459 gange
20 point
Dato : 18-11-06 13:34

Jeg har læst tjen point guiden, men er der ikke en hurtig og smart måde at gøre det på?

Ellers forstår jeg ikke at nogen kan have næsten 1200 point?

tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-06 13:37

Uden at blive superbruger tjener du INTET.....

Herregud 1200 p

Jeg har 9320 "frie" point og 98000 Superpoint - HVAD SKAL JEG DOG BRUGE DEM TIL

En toaster måske

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-06 13:39

PS:

Du kan da godt få 200 af mig - men du skal lige gøre dig til superbruger først...

Ellers kan du ikke modtage dem...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-06 13:54

Du optjener 20 point pr dag ved at logge dig ind, de point kan bruges til at oprette spørgsmål.

Superpoint får du ved at besvarer spørgsmål, som så bliver accepteret af spørgeren.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 13:56

aj hvor er du drillesyg refi

frberg du skal bare oprette dig som superbruger - men pointene kan ikke bruges til den disse da det er superpoint der er tale om. (har du sikkert læst) Ellers er det med at logge ind så ofte som muligt - du får 20 point for hver dag du logger ind.

Citat
Udover æren af at kunne hjælpe andre, får du også chancen for at komme på hi-score listen over superbrugere. Der vil også være mulighed for at vinde mange flotte præmier, som vil blive udtrukket blandt dem, som har optjent flest superpoint inden for en given periode.

Du kan læse om hele pointsystemet http://www.kandu.dk/pointrules.aspx.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 13:57

hov -og så velkommen til kandu hvis du har tænkt dig at medvirke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-06 13:58

Jeg er da ikke drillesyg......

Vil da blot hjælpe en ny "superbruger" i gang med at blive millionær

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:06

(rystepåhovedetsmiley her) refi for hulan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-06 14:11

Hvorfor bruger du så ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 14:16

Du hopper ind her:
http://www.kandu.dk/UserSuper.aspx?uid=254436
Og så følger du bare teksten.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:16

1. fordi den ikke ryster nok på hovedet
2. kender den for godt
3.....................................................................................................glemte det og vil ikke indrømme det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:18

e.c sq da også drillesyg

stakkels frberg får da i det mindste snart mail NOK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-06 14:23

Nye brugere skal da IKKE tro vi ikke gider at svare

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 14:26

Hallo miss nysgerrig - det var ikke en drillehenvisning.
Her er den samme............men til dig Miritdk: http://www.kandu.dk/UserSuper.aspx?uid=111585

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 14:27

Hov sorry Miritdk.................den virker kun til Almindelige brugere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:28

uvorne knægte

nytter da ikke med et link der går til http://www.kandu.dk/default.aspx

http://www.kandu.dk/faq.aspx nok mere relevant

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:30

latterkaskade herfra x 100.000

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-06 14:37

Såååå ny er spørgeren heller ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:41

hvooooooooooor ny - et par måneder er da rimeligt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 14:43

OK Miritdk..............kan du bruge denne: http://www.kandu.dk/UserEdit.aspx?uid=111585

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-06 14:47

må da vist lige fjerne et flueben, i er da gået helt i selvsving

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-06 14:48

Hedder ikke Miritdk - men NO

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 14:52

Ok hopper også af .......................sorry

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:52

e.c det vidste du jo godt jeg ikke kunne

nordsted1 - tøsetød

refi - øhhh jeg ved da godt du ikke hedder miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:53

forsøger også at hoppe af - hvis det flueben ikke sidder fast

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-11-06 17:54

Point HA HA HA HA HA
Hvad vil du købe for dem ???
Point i Kandu er som at fodre kaniner med gulerødder af plastic!
Point er kun en pegepind for din aktivitet! - Her ud over er de ikke til ret meget andet end du kan give dem videre for et godt svar på et evt. spørgsmål.

MAN KAN IKKE BLIVE MILLIONÆR AF DET

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-01-07 23:30

Nå fberg vælger private indlæg
Det hænger jo nok sammen med denne tråd,
Hvor jeg forresten ikke deltager..

Hej :D Fra : Fberg Dato : 09-01-07 22:59

Citat
VODKA - connecting people... Sjovt hva?!

Fuck dig, din fede kal, hva er sjovt ved mit spørgsmål... Fucking taber. Der skulle have stået 12000 din idiot. Kunne du ik regne det ud selv, hva?!

Forbandede undermåler :D

Lad vær med at skrive tilbage.. Jeg gider ikke se på dit grimme navn!

Du har nu stadig 12 ubesvarede og 3 besvarede.
Og du er velkommen til at blackliste mig