/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE THYFOON
Fra : Nordsted1
Vist : 694 gange
210 point
Dato : 17-11-06 07:36

I dag er det Thyfoon's fødselsdag hurra hurra hurraaaaaa

Thyfoon, du ønskes et stort tillykke med de første 30 år

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-06 07:40

i hvertfald også herfra

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-11-06 08:32

oss' fra mig s'føli'

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 17-11-06 08:36

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-06 10:06

Hej Thyfoon

Tillykke med det runde tal (suk )

Håber, at du får en herlig dag med solskin og glæde!

Moster

PS!
En lille gave til dig Thyfoon:

http://www.123hjemmeside.dk/picture.aspx?id=6213724

(hvis jeg kan få linket til at virke.....)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-06 10:09

Det kunne jeg ikke....

Thyfoon - kik ind på www.123hjemmeside.dk/Hannes-Menageri og kik i "Slopkisten".

Nederste række, til højre med bl.a. smukke lilla farver...

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-11-06 10:45

Samme dag og 30 ÅR som min datter
TILLYKKE FRA KISSAN

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-11-06 11:10

Også et stort tillykke her fra.

Og lige en lille gave:
www.hirsenet.dk/gave.htm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-06 13:47

Tillykke med dagen fra en skyfri himmel, håber du får en god dag

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 210 point
Dato : 18-11-06 01:26

hej venner på kandu takke for det jeg bliver helt rørt

ja jeg har haft en rigtig dejlig dag.
min dag starte på en meget speciel måde min lille niece der er i pleje ved mine forælder, ringet og sange fødselsdags sang jeg har aldrig i mine 29 år kunne lige at få sunget sange, men det lille myr (der bliver 3 den 30 nov) røret ved noget inde i mig.
jeg blev meget meget glad for det, jeg må indrømme at der begyndet at komme tåre på min kind, hun har virklig gjort noget ved mig.
så det er nok den bedste gave jeg kunne får på en 30 års fødselsdag sang fra den lille skat *ss*og jeg kunne li det.

så kom gæsterne kl 19 jeg havde bestildt kager fra noget der heder salt og peber som ligger i odense.
ja det var rigtig godt vi var 9 stk. i alt jeg har fået mange gode, gaver penge blev til omkring 650 masser af dvd film bla en komplet serie med langt fra las vegas undskyld med mick øghendahl og mange flere

vores rigtig gode venner mente at nu var det min tur til at blive drille, jeg var noget af en drille pinde da de blev 30 *gg*
jeg fik en dunk benzin, de mener at min bil bruger lige så meget benzin som en super tanker *lol*
og under hylder med elefanthovde og snabel, og jeg kom til at pakke det op i alles påsyn ,jeg bliver normalt ikke flov og jeg kan være hurtig i replikken med er fik de mig *gg*
gæsterne gik kl 22.19 så nu er jeg daffet i seng og vil ilge se lidt af anden på coke fik den også i gave.
alle har været søde til at hjælpe mig fruen gik desvære ned med miræne i aftes hun har også knoklet med at få det hele til at køre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-06 08:51

Sikke en dejlig måde din dag startede på, det var en rigtig god ide, med den "morgensang"

En komplet serie med Langs fra Las Vegas ti hi, du har godt nok mange timers underholdening og grin til hele vinteren, vi så hele serien i julen sidste år, så hver gang vi tænker på julen 2005, så tænker vi på den serie..

Mich Øghendal har jeg også set noget med, jeg bliver helt forpustet af at se ham, han render konstant rundt på scenen, men han er sjov.

Ha ha, benzin og underhylere, sikken en fantasi dine gæster har haft

Ka' i ha' en go' week-end, håber migrænen er gået over her til morgen

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-06 08:51

Tak for svaret thyfoon.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-06 09:24

Lad lige mig være med til festen, her på falderebet med et stort Tillykke til thyfoon

Din navnebror i mit akvarie har i dagens anledning fået alle de myggelarver den ku' spise

</MOLOKYLE>