/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
juleshow
Fra : thyfoon
Vist : 685 gange
500 point
Dato : 16-11-06 18:34

hejsa min forælder har ser en eller ande reklame på tv2/tv2 regional der omhandler noget juleshow der skulle ligge enden melle torild eller i torild det er vist et ned lagt majerie som funger som juleudstilling håber i kan hjælpe kære kandusser jeg hæver til 500 hvis jeg kan få et svar jeg kan bruge

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 16-11-06 18:46

Jeg har ikke set reklamerne, men kan det være dette dine forældre tænker på

http://www.visitodder.dk/julemarked_torslow_odder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 18:49
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 18:49

Ja, det er hvad der sker, når jeg ikke får updateret før jeg sender

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-06 18:53

Det må være som jeg skrev, for iflg. linket

Citat
Nordens største og mest eventyrlige julemarked finder du i Østjylland i det gamle mejeri i Torrild tæt ved Odder. Her bliver du budt velkommen af, ikke mindre en verdens største julemand. Han måler 12 m fra top til tå.

Så er det i det gamle mejeri i Torrild.

http://www.visitodder.dk/julemarked_torslow_odder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-06 18:55

Det er din egen skyld Nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 19:00

Jeg skulle jo liiige finde ud af hvor den der by lå, og så.....

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 16-11-06 20:03

Tak for svaret ans. det var lige det de skulle bruge du kan tro de er glade for det og nordsted1 jeg er i gavehumør (bliver 30 imorgen)*g* så jeg giver også dig 500 point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-06 20:58

Tak thyfoon, det glæder mig at dine forældre kunne bruge det.

Håber da at du får en god dag i morgen