/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvad kommer der i julekalender
Fra : babee
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 15-11-06 20:34

hvad kommer der i julekalender for børn på dr 1 i år den der kommer kl 18

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 15-11-06 20:43

2006 DR1 Absalons Hemmelighed
DR2 Jul i verdensrummet
TV2 Alle tiders nisse (G)

fra dette link http://julestuen.dk/tv/julekalendere.php

men den kommer ikke klokken 18, men kl. 19.30

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-06 20:44

Nyt sendetidspunkt
Fordi DR i år målrettet sin julekalender til hele familien, har kanalen besluttet at gøre op med traditionen om, at julekalenderen vises klokken 18.

"I år har vi valgt at producere en julekalender for hele familien, så både mor, far og de større søskende kan se med. Derfor har vi valgt at sende julekalenderen klokken 19.30 og ikke som sædvanligt klokken 18, hvor vi ved, at der er stor aktivitet i familien," fortæller DR Presse.

Klokken 18 sendes der i år Jule-Fandango med Sebastian og Chapper som værter, hvor en helt nyindkøbt serie om Peter Pedal indgår.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-11-06 20:46

Ikke nogen så vidt jeg ved.

Men der kommer en serie der hedder Absalons hemmelighed, "for hele familien" kl 19:30

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 19-11-06 02:16

Tak for svaret Nordsted1.