/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
OUTLOOK 2003 back up indlæsnin
Fra : claire
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 15-11-06 09:28

Hej, jeg bruger Outlook 2003 og bruger back up funktionen, hvordan indlæser jeg fra min back-up til min pc igen. Jeg hr poblemer med at min outlook "fryser". så vil jeg prøve at gen indlæse fra back up?

Jeg har back up på en usb stik?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : hollensen

Dato : 15-11-06 09:47

Hej

Hvis du har gemt backuppen til en .pst fil er det let at indlæse backupen igen.

Du skal i outlook vælge:
Filer -> Importer og Exporter

Vælg punktet "Importer fra et andet program eller en anden fil" og klik næste

Vælg punktet "Fil med private mapper (.pst)" og klik næste

Find nu backupfilen som du har på din usb stik og klik næste

Nu marker du de mapper som du ønsker at importere (husk at markere "medtag undermapper")

Sikker dug at den importer til den rigtige post mappe.

Klik nu "udfør" og så skulle dine mails gerne komme ind.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 15-11-06 09:48

bn outlook - G op i filer / importet /og vlg det du skal importere

Kommentar
Fra : claire

Dato : 15-11-06 09:57

mmmhhh. mit problem er bare at jeg ikke kan åbne Outlook, den fryser totalt og der står øverst i menu linene at "outlook ikke svare" mit internet virker helt fint.

mvh

Cliare

Accepteret svar
Fra : hollensen

Modtaget 110 point
Dato : 15-11-06 10:21

Det er et helt andet problem. Noget tyder på at din computer har travlt med noget andet.

Der er manget som kan foresage dette problem. Jeg vil anbefale at du geninstallere din outlook til at begynde med. Det gør du ved at kå ind i "kontrolpanelet" og klik på "tilføj eller fjern programmer" find derefter microsoft outlook 2003 og klik "fjern". Hvis outlook er installeret som en del af MS officepakken så skal du markere denne og klikke "skift". her inde fjerne du fluebenet i outlook og klikker "ok". Indsæt nu din outlook installations cd (eller office cd) og installer outlook igen.

Det kan også være at du har fået virus eller spyware ind på maskinen, dette vil også kunne foresage dit problem. kontroller at du har den nyeste version af både antivirus og antispyware programmer.

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 16-11-06 17:43

Tak for svaret hollensen.

tak for kaffe der er gået total virus i min arbejds pc........ så den er sendt på skadestuen.......

tak for hjælpen med outlook indlæsningen.

Mvh
Claire