/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
smøger
Fra : shallowbay
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 12-11-06 22:09

Jeg ville lige høre om nogen vidste om mit foretrukne mærke 'Blå Prince' sælges i karton?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-11-06 22:12

Det gør vel alle cigaretmærker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-06 22:49

Det bliver de vel, men hvis der ikke er den store efterspørgsel, så tager forretningen kun et karton hjem, pakker dem ud og sætter dem på hylden.

Men du kan da hos din købmand/forhandler bestille et helt karton

Troede først at det var en joke, har slet ikke lagt mærke til, at der var blå Prince, men det er der

http://www.st.dk/sw17605.asp

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-06 22:56

http://www.prince.se/sw17003.asp

Går ud fra det er disse du mener, og hvis det er karton med 10 pakker i, sælges de som alle andre cigaretter i kartoner, hvis det er selve pakken af karton (hardbox) kan du se på billedet i linket at de fås i de pakker.

Men hvorfor ikke bare spørge i butikkerne

mvh dova

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 13-11-06 03:48

ja det gør de da, sønnike køber dem i karton. vh lianes.

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 13-11-06 09:44

ja jeg har lagt mærke til at blå prince ikke har speciel stor popularitet. På min skole er vi 2 ud af 100 rygere der foretrækker dem. Muligvis er de ikke attraktive når de kun er 0.7 i nikotin og koster 31.50

Jeg spørger i kiosken efter en løsning idag.