/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Finde ens filer!
Fra : g_h
Vist : 1360 gange
300 point
Dato : 12-11-06 12:42

Kan man på en nem måde få PC'en til at finde ens filer?
Altså ens filer, der gemmer sig i forskellige mapper, rundt omkring på Harddisken

Gert

Kommentar
Fra : asdfasdfasdfasd

Dato : 12-11-06 12:50

Tryk på start og gå ind i søg, Herefter trykker du på alle filer og mapper i venstre side, derefter skriver du filens navn , vælger at der skal søges i de harddiske der er på pcen og trykker på søg..computeren vil nu søge efter de filder der er på pcen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-11-06 13:31

Min favorit til diverse oprydninger, også finde og slette dubletter: http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm den sættes til dansk, du finder dublettet ved at klikke Klonede filer, vær lidt varsom med eventuel sletning af det den finder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-11-06 13:42

Lige en tilføjelse, vælger du EasyCleaner til at finde ens filer, så kan du i Funktioner-fanebladet Klonede filer indstille til hvad den skal finde, Samme data og tid, Samme navn, Samme størrelse, Samme indhold, bare sæt flueben ud for Samme navn og progammet vil finde alle filer/ mapper med enslydende navne

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 300 point
Dato : 12-11-06 14:46

http://noclone.net/downloadx.asp
Home Edition
Jeg bruger den da den er utrolig hurtig, og når den finder 2 ens filer feks, MP3, billeder eller film, så kan de afspilles direkte, og vise om der er forskelle.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-06 16:10

hvis du har den originale xp cd kan du sætte den i og finde dupfinder.exe- den finder de ens filer der ligger rundt omkring

ps. hvis du er i tvivl så lad være med at slette eller åbn og se om der er forskel på doubletterne af en eller anden grund - det gælder nu også andre programmer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-06 17:13

forresten - dupfinder.exe ligger hos mig under Support\Tools\Support.cab

Godkendelse af svar
Fra : g_h

Dato : 12-11-06 20:08

Tak for svaret pallebhansen.
Den virker super duper

Gert