/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon speedlite 580ex
Fra : hilver
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 12-11-06 09:10

Hej
Er der nogen der kan være behjælpelig med en dansk brugervejledning til
overnævnte flash som er købt i Tyskland

hilsen Hilver

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 12-11-06 12:04
Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 12-11-06 12:04

hov den var ikke dansk vent lige lidt

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 12-11-06 12:09

desværre man kan ikke downloade den, men hvis man køber den på nettet kan man godt få en dansk manual.. ellers kan jeg kun finde den engelske

held og lykke

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-06 21:40

Hej, jeg har samme Canon Flash, og er også interesseret i dansk brugermanual. Er du med på at dele udgift, ved at købe den på nettet og sende en god kopi til mig?
MVH Akle

Godkendelse af svar
Fra : hilver

Dato : 13-11-06 09:02

Tak for svaret akle.( Tilbudet )

Ja jeg prøver at finde ud af noget jeg har flere bolde i luften. Men jeg skal have fat i en dansk manual, så det med en halvpart finder vi ud af.
hilsen Hilver

Kommentar
Fra : akle

Dato : 13-11-06 16:07

Hej 'hilver'
Den er fin nok! Når du ved besked. kan du jo sende mig besked via private indlæg.
MVH Akle

Kommentar
Fra : kj

Dato : 14-11-06 10:03

Når du har købt den i udlandet, må det jo være fordi prisen er mindre, hvor køber man sådan en!

Kommentar
Fra : akle

Dato : 14-11-06 13:22

'kj'
Som du kan se af 'hilver's spørgsmål, er flashen købt i Tyskland. Det samme har jeg gjort, nærmere stedfestet i Flensborg.
MVH Akle