/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Screensaver. Hvad er det?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 3654 gange
100 point
Dato : 10-11-06 23:51

Jeg har købt et nyt værktøj. Dette tilbyder (som noget ekstra) 1000-vis af Screensavers.

Hvad er det? Hvad kan jeg bruge det til?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-11-06 23:56

På dansk-Pauseskærm pas på hvis det er noget du skal hente på nettet, der er næsten altid en eller anden spy med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-06 23:56

billeder for eks - til skærmen - pas på - mange af dem har spyware osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-06 23:57

davs o.v.n

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-11-06 23:57

Screensavere er bare skærmbilleder (baggrundsbilleder).

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-06 00:08

Programmet skelner meget tydeligt mellem Wallpapers og Screensavers så der må da være en forskel? Og da jeg har købt mit nye program dyrt, er jeg ikke bange for evt. Spyware.

Min PC er i øvrigt så rigeligt beskyttet af aktive overvågnings-programmer. Men tak for omsorgen o.v.n. og Mirit.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 11-11-06 00:16

Wallpaper er billeder til skrivebordet, screensaver er en pauseskærm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-06 00:27

og et ps- en screensaver har den fordel at den sørger for at ikonerne "ikke brænder sig fast" - laver mærker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-11-06 00:31

Jeg var lige en omgang rundt, for at se på SCREENSAVERS og fandt denne blandt mange andre: http://www.screensavers.com/Home/3-D/Animals/Aquarium+Screensavers/3D+Fish+Aquarium/index.html?SS_ID=12013_14337_14343_102203
Jeg ved ikke hvad den kaldes, hvis det ikke det er en pause skærm, ville have hentete den, men skal bruge Internet Explorer

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-06 00:34

Tak for svaret o.v.n..

Det drejer sig om den nyeste udgave af Incredimail. Denne kan downloades gratis på nettet og erstatter såvel Microsoft Office som Expres. Denne nye udgave overfører selv alle adresser og gamle mails til det nye email-program. Programmet er (også i gratis-udgaven) sikkert at bruge.
Det ved jeg fordi mine MEGET aktive sikkerheds-programmer umiddelbart accepterer alt vedr. Incredimail.

Jeg er vant til at have ét billede på skrivebordet. Engang imellem skifter jeg det så ud. Men nu har jeg en mappe med 330 billeder efter eget valg. Jeg har så valg at mit skrivebordsbillede skal skifte mellem disse 4 gange i timen. Det virker og er bare SÅ lækkert. Nu er min skærm pludseligt blevet et levende billedgalleri. Prøv selv!

Pause-billeder har jeg ikke noget at bruge til. Når min skærm ikke bruges skal den squ være sort og dermed strøm-besparende.

Tak for svar fra jer alle og god JUL o.s.v.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-11-06 00:55

Selv tak arne.jakobsen jeg vidste ikke at en mail program også havde baggrunde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-06 03:04

Prøv selv o.v.n. Det er ikke værre end at du bare kan fjerne det igen. Det ødelægger ikke noget.

www.Incredimail.com skulle være adressen.

Endnu engang tak for hjælpen