/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
ny email
Fra : baykris
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 09-11-06 10:17

kan nogen fortælle mig hvordan jeg får ny mailadresse,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-06 10:18

hos de fleste udbydere kan du blot vælge en ny - hvilken udbyder har du ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-06 10:32

igen - hos de fleste udbydere kan du vælge underadresser - ny e-mail konto - de fleste steder skal du blot ind på webmailen og oprette den - du kan derefter slette din gamle konto og kun bruge den.
Du kan jo forsøgsvis ringe til deres hotline og forhøre dig - det er ikke nemt at hjælpe dig hvis du ikke fortæller hvilken udbyder du har

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 09-11-06 10:57

Prøv at præcisere det lidt, er det hotmail eller lign. eller er det hos udbyder, skal du kunne checke den alle steder eller fra en computer.???

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 11:10

Du kan få en Gmail af mig, lagerplads på 2 GB
Har et par hundrede, hvis andre skulle mangle.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 09-11-06 11:16

Du kan tilmelde dig Google hvis jeg for din nuvrende mail adresse kan jeg anbefale dig.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-11-06 11:19

Hvis du bare vil skifte til en ny mailadresse her på Kandu, så gør du sådan.
Klik på dit navn oppe til venstre lige under Brugerprofil
Så vælger du rediger profil
Her kan du så lægge din nye mail.
Du vil så få tilsendt en mail på den nye adresse hvor du lige skal bekræfte den nye mail.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-11-06 11:20
Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-11-06 12:50

Tunmousse
Til 4 personer

Ingredienser:
2 blade husblas
150 g. tunfisk naturel, fra dåse
1 spsk. citronsaft
125 g. kvark, fedtfattig
salt
peber
1 spsk. finthakket purløg
1 spsk. kapers

Udblød husblas i koldt vand i ca. 5 min. Mos tunfisken til fin pure sammen med citronsaft, kvark, salt og peber. Smelt husblasen og rør det i tunmoussen. Stil moussen i køleskab. Lav små kugler af moussen med ske og læg dem pænt på tallerken sammen med purløg og kapers. Moussen kan holde i 2-3 dage i køleskab.

kan ikke huske, hvor jeg har den fra. håber ikke, at jeg jokker en eller anden over fusserne.

men den er god. skift evt. kvark ud med creme fraiche/youghurt naturel af den lette slags.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-11-06 12:51

nej, nu holder vi.
øhm tunmousse sammen med udbydere.
det er vist ikke set før.
trænger til hvile.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-11-06 12:57

Jeg har lige prøvet aasenissum's opskrift til en ny mail ................det gik godt indtil den skulle sendes - alle de dejlige sager kunne slet ikke være i CD-drevet.
Og nu får jeg heller ikke mails mere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-06 13:41

Kort og godt får du den næste mailadresse nøjagtig på samme måde som du har fået den du allerede har

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-06 14:45

baykris - hvad med at fortælle lidt mere så du ikke får svar ud i den blå luft ??

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 09-11-06 16:43

som f.eks. en opskrift på Tunmousse

de fleste udbyder tilbyder flere mail adresser til
samme konto nr 120xxxxx
gå ind på din udbyders site og find opskriften

m.v.h.
ole

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-11-06 14:30

nånånå, det var da ellers en fin opskrift.
ec måske skal du investere i flere ram.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-11-06 21:14

Jeg afvikleder nogle rom i stedet for.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 10-11-06 21:56

tror baykris er ved at mere rom siden vi
ikke hører mere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-11-06 10:22

Jeg har glemt hvad spørgsmålet gik ud på...............................så hop.