/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sort & Blå skrift
Fra : geu
Vist : 1615 gange
500 point
Dato : 08-11-06 17:13

Jeg har opdaget der i min mappe med musik der er kommet Sort & Blå skrift. Nogle nr. med sort og andre med Blå.

Det er nok kommet efter jeg har formateret om. Men har først opdaget det nu.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-11-06 17:19

og det er vel kun musikmappen der vises på den måde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-06 17:23

Hvilket musikprogram taler du om ?

Der findes programmer der kan vise forskellige slags musikfiler i forskellige farver....

Ergo er det sikkert din opsætning i musikprogrammet du skal have fat i.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 08-11-06 17:25

Ja det er.. Har en afspillings liste og en mappe med Album i. Det er kun der problemet er

Kommentar
Fra : geu

Dato : 08-11-06 17:35

refi>> Det er min mappe som alt min musik ligger i. Det er ikke et program der styre min musik. Har en HD hvor mappen med under mapper ligger på.
Har prøvet og skifte afspiller, men hjælper ikke.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-11-06 17:36

det er nok som også refi er inde på at der er de forskellige filtyper

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-11-06 17:45

Min gør det samme, men ikke i noget bestemt program...

Så vidt jeg husker, begyndte det efter en opdatering - er ikke sikker...

Hanne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-06 17:48

Hvis det er i din filmanager/stifinder det sker har du sikkert et eller andet desktop/win program der KAN lave farver i filoversigter.

Det kan man bl.a. også med jpg og bmp filer

Kommentar
Fra : Dennis39

Dato : 08-11-06 17:52

Dette sker ved når man laver en diskoprydning og har fluebenet ved komprimer gamle filer derfor er der nogle som er sorte og nogle som er blå

Kommentar
Fra : geu

Dato : 08-11-06 21:45

Hmmm... Har nu til min store skræk også opdaget der er farveskift på flere mapper. Eks QuickTime på mit C-drev
Også på et andte drev. Har opdelt i 5 drev.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-11-06 19:17

Dennis39

interessant, det vidste jeg godt nok ikke. Hvor har du dog den nørdviden fra

Kommentar
Fra : geu

Dato : 09-11-06 20:25

Fint nok.. Nu har jeg fjernet fluebenet ved komprimer gamle filer , men de er stadig blå.
Hvad gør man så.. Venter på de bliver sort?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-11-06 17:38

Gir' dem et par minutter under grillen

Accepteret svar
Fra : dhmoelsted

Modtaget 500 point
Dato : 20-11-06 22:30

Hvis man er træt af den blå farve så:
Åben explorer.exe -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> "Vis krypterede eller komprimererede NTFS-filer i farev"

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 21-11-06 23:23

Lyder muligvis som et citat fra en side.. Men pyt, for den side kunne jeg ikke selv finde.
Tak for svaret.