/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Kan man ikke ringe til TOPCOM?
Fra : farmerib2
Vist : 2643 gange
200 point
Dato : 07-11-06 19:10

Hej gutter

Jeg har brug for at ringe til topcom og reklamere for en vare jeg har købt hos dem. Men går man ind på deres hjemmeside og finder der hvor man skal ringe til så står der et mærkelig telefonnummer. (se: http://www.topcom.net/hotline.php)
Der står 00800 5760 5760.

Nu har jeg prøver med min mobil telefon med eksakt det telefonnummer. Jeg har prøvet uden 00800. Jeg har sågar prøvet begge de ting fra min skype... Hvad faen sker der??

Er der nogen der har fået fat i dem og hvordan??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-06 19:29

DENMARK
Blovstrød Teglværksvej 3
3450 Allerød
+45 (0) 48 14 25 00
+45 (0) 48 14 25 06
info@topcom.dk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-11-06 19:30

Og her er deres hjemmeside i dk
http://www.topcom.dk/home.php?lng=DK&x=8&y=3

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 07-11-06 19:37

Hey

Ja jeg har været inde på krak og finde de samme oplysninger. Jeg ved det kun er til deres danske afdeling hvor der på ingen måde er support. Man bliver i en telefonsvarer henvist til hjemmesiden hvor man kan finde deres telefonnummer.

og tak e.c for dit link jeg selv postede lige før.

Er der virkelig ikke nogen der kan gennemskue hvordan man ringer til dem.

BR.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-11-06 19:48

http://www.topcom.net/hotline.php)
http://www.topcom.dk/home.php?lng=DK&x=8&y=3

Helt ens er de nu ikke.

Sorry at jeg ikke kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 07-11-06 19:58

Yes yes

men prøv lige at se på telefon nummeret.

00800 5760 5760 prøv at ringe... det står jo at det er gratis... Kan i??

jeg har ikke fastnet telefoner så kan desværre ikke prøve den mulighed. Men det kan sgu da ikke være så svært at ringe til et firma der har et telefonnummer offentlig på deres hjemmeside...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-06 21:13

ja - der kan sagtens ringes fra fastnet telefon (de lange nr)

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 07-11-06 21:39

ok så prøv lige at fortælle mig hvordan dælan jeg skal ringe til dem når man ikke har en fastnet telefon....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-06 21:41

ring til allerød og bed dem sørge for at du bliver ringet op

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 07-11-06 22:08

det kræver jo at man har tid når de har åbent.... fordelen var jo at man kunne ringe når man var kommet hjem...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-11-06 22:52
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-11-06 23:23

00800 5760 5760 (for free) kan sagtens kaldes fra fastnet, men det er ikke muligt at kalde det fra en mobil telefon.
Ud over alle de gode forslag du har fået, så har du vel mulighed for at låne en kammerats, vens, venindes, forældres osv fastnet telefon - det er jo gratis at ringe til nummeret !!

//bentjuul

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 08-11-06 00:09

hej farmerib2

Jeg ejer selv topcom produkter. og sidste gang jeg havde problemmer med mit produkt sagde de at det et forbrugsvare produkt så hvis du skal have det ombyttet så forgår det via din forhandler.

men hvad er det for en TopCom vare det kan da være at jeg kan hjælpe, jeg har en stor erfaing med denne producent.

>>> DS

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 08-11-06 07:10

hvordan kan man som producent lave sådan at det kun er kan ringes fra fastnet telefoner. Hmm det burde jo heller ikke været noget problem at ringe fra andet end fastnet. Mit skype er jo et spype out, så det skulle jo kunne ringe til fastnet. det er normalt heller ikke noget problem.

\knap

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-11-06 10:24

Du kan da sagtens ringe til dem fra mobilen - så skal du bare bruge et af de andre nummere, som beskrevet her.
At du ikke kan ringe til det gratisnummer fra Skype Out er et andet problem som du kan forhøre dig om hos dem.

//bentjuul

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 08-11-06 10:53

det nummer som er beskrevet her ringer ganske vist til topcom... det hjælper bare ikke når det ikke er til deres support center... de henviser når man ringer til dem i allerød, til at ringe til det gratis servicenummer der står på hjemmesiden fordi de ikke har noget at gøre med support.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-06 10:58

ring fra en lånt telefon eller arbejdet og bed om at de ringer dig op på et aftalt tidspunkt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-11-06 11:05

90 131 030 or 8088/8055 prøve dem - det er taget herfra berpox link http://www.kandu.dk/spg96140.aspx#1043121 og det er til deres support i Danmark

//bentjuul